• Anonym (Ensamhet)

    Ensamhet

    Är det andra som har svårt att hitta vänner att prata med jag har varit på olika dejtingsidor men det är omöjligt att hitta någon äns att prata med.
    Jag är man i snart 63 årsåldern

  • Svar på tråden Ensamhet
  • Anonym (Cal)

    Tänker att hitta vänner på dejtingsajter kanske inte är det mest optimala. Om du kan ta dig ut så kanske du hittar ett gemensamt intresse med andra? Motorcyklar, fåglar, kyrkan ja vad som helst. Det finns nog något som passar dig där du även kan finna en gemenskap

  • Anonym (S)

    Det finns ju vänskapssidor. Dejtsidor ska du väl inte använda för det.

  • Anonym (Ensamhet)

    Jo jag var kanske lite otydlig det är ju klart att man vill ju träffa någon också men på dejtingsidor så är det hopplöst man får alldrig svar om man skriver till någon undrar om kvinnorna beter sig likadant ute i verkligheten eller är det ett fenomen som är på nätet?

  • Anonym (S)
    Anonym (Ensamhet) skrev 2024-07-19 21:19:23 följande:

    Jo jag var kanske lite otydlig det är ju klart att man vill ju träffa någon också men på dejtingsidor så är det hopplöst man får alldrig svar om man skriver till någon undrar om kvinnorna beter sig likadant ute i verkligheten eller är det ett fenomen som är på nätet?


    Du borde nog fokusera på vänner om du är ute att lösa din ensamhet. Män i samma ålder som kanske vill träffas över liknande intressen.

    Att en eventuell dejt ska lösa din ensamhet är att börja i fel ände.
Svar på tråden Ensamhet