Sova med kramdjur?
Hur långt i åldern har era barn haft kramdjur när dom ska sova?
12 åringen sover fortfarande med kramdjur.
Jag sov med mitt favoritgosedjur till jag var strax över 20. Det gav mig trygghet och jag är en person som tycker om att ligga nära när jag sover med någon. Tyvärr glömde jag den på tåget en gång och den kom aldrig till hittegods. En väldigt mysig mjukishund.
Jag är 41 år och sover fortfarande med min nallehund som jag fick av min pappa när jag föddes.
Vad menar du med ''fortfarande''? Det är inget konstigt att en 12-åring sovet med kramdjur.
Kan tillägga att jag sen dess kramar kudden istället om jag inte har mänskligt sällskap i sängen. Jag behöver krama något!
Jag är 39 och har fortfarande min Lisa i sängen, som jag fick av min mormor, trots mammas protester. Gissa vad jag gör när jag saknar mormor.
Det jag tror mänga vuxna glömmer av är att gosedjur inte bara är döda ting. Särskilt just gosedjur är mycket mer. Känslomässigt mycket viktigare än de flesta andra leksaker. OM ett ban ska bli "för stor" för sitt gosedjur så MÅSTE det vara utan press från föräldrarna.
Jag är 34 och har kvar min kanin jag fick när jag var 3. Man behöver inte sluta med något så fint som kramdjur 😌
Var nog tonåring.
Vad spelar det för roll egentligen?
Om du undrar om det är "normalt"? Ja, att krama ett gosedjur kan ge trygghet, oavsett ålder. Även hos vuxna.
Vad menar du med ''fortfarande''? Det är inget konstigt att en 12-åring sovet med kramdjur.