• Aanonym0987

Jättelite blod innan BIM?

Hej! Har ont nertill i magen och har 8 dagar till bim, fick en droppe blod idag.
    kan det betyda att det är kört??..

• Svar på tråden Jättelite blod innan BIM?
  • Aliona

Låter mer som nidblödning! Alltså att ägget fäster :) 

• Anonym (Anonym)
    Aliona skrev 2024-07-18 22:57:30 följande:

Låter mer som nidblödning! Alltså att ägget fäster :) 

Jaha men brukar inte det vara mer närmare mens då? Eller går det ändå med så pass många dagar innan mens?
  • Aliona
    Anonym (Anonym) skrev 2024-07-18 23:02:17 följande:
    Jaha men brukar inte det vara mer närmare mens då? Eller går det ändå med så pass många dagar innan mens?
    Nej nidblödning kommer när ägget fäster, alltså ca en vecka efter äl (även om det kan vara upp till 14 dagar efter äl). Borde vara precis där du är nu. Det är också typiskt att det är bara någon droppe blod. 
  • Aanonym0987
    Aliona skrev 2024-07-18 23:10:42 följande:
    Nej nidblödning kommer när ägget fäster, alltså ca en vecka efter äl (även om det kan vara upp till 14 dagar efter äl). Borde vara precis där du är nu. Det är också typiskt att det är bara någon droppe blod. 
    Men åh vad skönt, då hoppas jag verkligen att det blir denna gång. Tack snälla för svar ❤️
  • Anonym (Anonym)

Ville bara tala om för den som läser denna tråd att det VAR nidblödning och att jag är gravid!🥰🥰

• Aliona
    Anonym (Anonym) skrev 2024-07-27 12:18:59 följande:

Ville bara tala om för den som läser denna tråd att det VAR nidblödning och att jag är gravid!🥰🥰

Vad roligt! Stort grattis! 
Svar på tråden Jättelite blod innan BIM?