• Anonym (Ensam)

Jag är en fölorare

Jag är 32 år och vill ha en relation men tror inte någon vill ha någon som jobbar 4 timmar och får sjukersättning samt jobbar som lokalvårdare. Får kanske 19000 efter skatt med bidraget. Jobbar på samhall. Blir så ledsen att hur attraktiv jag än är kommer jag aldrig få en kvinna som jag tycker är fin och har bra personlighet. Är rädd att så fort jag säger sanningen om min situation kommer hon dissa mig. Blir så ledsen att ingen vill ha mig. Vad ska jag göra? Ska jag leva ofrivillig singel tills jag dör?

• Svar på tråden Jag är en fölorare
  • Anonym (Ensam)
    SmulanFnulan skrev 2024-07-18 21:36:30 följande:

Varför får du sjukersättning?

Är autistik.
  • Anonym (många)

De flesta jag känner som är autistiska har partner. Inklusive jag själv. 

• Anonym (Ensam)
    Anonym (många) skrev 2024-07-18 21:42:16 följande:

De flesta jag känner som är autistiska har partner. Inklusive jag själv. 

Det är inte att jag är autistik som är problemet, problemet är att jag jobbar 4 timmar och får sjukersättning.
  • Anonym (N)

Jodå. Det finns kvinnor som befinner sig i liknande situation. 

• Anonym (Ensam)
    Anonym (N) skrev 2024-07-18 21:53:19 följande:

Jodå. Det finns kvinnor som befinner sig i liknande situation. 

Kan inte hitta de. Jag vill bara ha en vanlig kvinna men så fort jag säger att jag får bidrag lämnar de mig.
  • Anonym (abc)

Var inte orolig! Du kanske inte har någon chans på Julia Roberts. Men det finns massor av andra fina tjejer som säkert skulle kunna gilla dig. Någon måste ju städa också. Eller hur? Det är starkt jobbat.

• Anonym (Lollo)

Nej, problemet är inte din inkomst/situation. Problemet är din låga självkänsla. Den kommer du inte långt med kan jag säga. Ingen kvinna vill ha en man som känner sig som en liten försvarslös pojke inombords. 

• Anonym (abc)
    Anonym (Lollo) skrev 2024-07-18 22:12:39 följande:

Nej, problemet är inte din inkomst/situation. Problemet är din låga självkänsla. Den kommer du inte långt med kan jag säga. Ingen kvinna vill ha en man som känner sig som en liten försvarslös pojke inombords. 

Nej, så är det! Utan en positiv känsla inför för sig själv kommer man inte långt! Men alla har absolut någonting fint inom sig. Det gäller bara att se och lyfta fram det. Vad det än är...
  • Anonym (Rino)

Börja jobba 100 procent.

Varför är du sjuk? Börja träna så att du blir friskare. Ät bra mat.

Svar på tråden Jag är en fölorare