• Anonym (Anonym)

Oro för missfall

Jag undrar risken för missfall om man använt en vibrator i 6e veckan? Hade den inte i mig utan utanpå. kommer inte göra om det 

• Svar på tråden Oro för missfall
  • Anonym (H)

Finns hur många trådar som helst om samma sak om du googlar familjeliv + vibrator + gravid. Onödigt att starta två nya.

• Anonym (Lilla snigel)

Min unge kommer förmodligen komma ut med vibrationsskador men den har stannat där det ska trots frekvent användning av diverse vibratorer och andra leksaker. 😛

• Anonym (Räddad sedan innan)

I en helt annan, ej relaterad tråd finns lyckligtvis en expert som svarar att det inte är någon fara i vecka 6 samt att du (som sagt) inte hade den i dig (på något sätt visste hon). Så det är kanske lugnt. Bara lita på vad den hemliga experten säger.

Ibland är slumpen fantastisk!

Nu är jag alltså en helt ny och främmande och hemlig person som kommer in i tråden för första gången men på något vis får samma signatur som ovan, vilken jag inte alls känner då:

Men alltså allvarligt talat - Har du fostret på utanpå? Kina-plasten inuti? Inget av det?
    Dra då en slutsats.
    Bilen kör på höger sida. Ungen går på vänster. Blir ungen påkörd?

• Anonym (Anonym)

Du som kommenterar sjuka saker bör söka vård din psykisk sjuka jävel som skriver som du gör. Du bör sättas in hos psyket ditt psykfall. Kommer även att polis anmäla dig då min pappa jobbar som polis 

Anonym (Anonym) skrev 2024-07-19 12:52:50 följande:

Du som kommenterar sjuka saker bör söka vård din psykisk sjuka jävel som skriver som du gör. Du bör sättas in hos psyket ditt psykfall. Kommer även att polis anmäla dig då min pappa jobbar som polis 

Öh... ? Vem syftar du på?

Om det är mig - Vill du ha mina personuppgifter? Det underlättar nog när du anmäler och jag har inget emot det.

Hur inverkar dina föräldrars yrken i det?

Vi kan gå till polisen ihop och berätta allt om det är mig du menar. Farsan och dildon kan vi också har med oss om du vill.

Snälla, snälla, SNÄLLA anmäl mig!
    Referera till att din pappa är polis, så du får förtur!

Jag hade fan DÖDAT för att få vara i ett polisärende om ett "olaga hjälpinlägg med inslag av polisdotter" eller vafan det nu är du vill?

SNÄLLA anmäl?!? Jag ger dig jättegärna alla mina personuoogifter för att bli anmäld för Olaga Svar!

Ville bara fråga hur det går med det här? Jag har inte blivit häktad ännu och fruktar att anmälan på något vis kommit bort?
Svar på tråden Oro för missfall