• Anonym (Anonym)

    Behöver råd

    Hej jag är i vecka 6 i graviditeten och använt en vibrator från Temu som är väldigt hög på 20 och är rädd att få missfall för att jag använt den. Kan vibrationen skada fostret? 

  • Svar på tråden Behöver råd
  • Anonym (Kört)

    Vibrationerna har garanterat skadar fostret. Bara att invänta missfallet.

  • Anonym (Ingen fara)

    Mest troligt ingen fara alls, men för din oros skull bör du kanske låta bli framåt ☺️

  • Anonym

    Stoppa billig plast ifrån Temu(!) in i sig?! 
    Vad har du mer för idéer?

  • Anonym (Anonym)

    Vecka 6 är så pass tidigt att det är nästan omöjligt att skada fostret.

  • Anonym (Anonym)

    Hon skrev inte att hon stoppade vibratorn in i sig

  • Anonym
    Anonym (Anonym) skrev 2024-07-18 22:02:37 följande:

    Hon skrev inte att hon stoppade vibratorn in i sig


    Det här går ju väldigt bra, du ...
  • Anonym

    Tur ändå att det fanns en hemlig expert redo att försvara ts när det minst anades! Vem kan dölja sig där ...?

    Ni känner inte varandra, förstår jag?

  • Anonym (Där ser man)

    Det perfekta exemplet på att det finns hittepå trådar. TS gjorde bort sig och svarade sig själv från TS kontot, 

  • 19mark82

    använd inte den i fittan utan istället stoppa dildon i röven så du är 100% trygg med att den inte kan skada fostret  👌

  • Anonym (Anonym)
    Du som kommenterar sjuka saker bör söka vård din psykisk sjuka jävel som skriver som du gör. Du bör sättas in hos psyket ditt psykfall. Kommer även att polis anmäla dig då min pappa jobbar som polis 
  • 19mark82
    Anonym (Anonym) skrev 2024-07-19 12:58:02 följande:
    Du som kommenterar sjuka saker bör söka vård din psykisk sjuka jävel som skriver som du gör. Du bör sättas in hos psyket ditt psykfall. Kommer även att polis anmäla dig då min pappa jobbar som polis 
    ahav vem syftar du på, mannen?
  • Anonym
    Anonym (Anonym) skrev 2024-07-19 12:58:02 följande:
    Du som kommenterar sjuka saker bör söka vård din psykisk sjuka jävel som skriver som du gör. Du bör sättas in hos psyket ditt psykfall. Kommer även att polis anmäla dig då min pappa jobbar som polis 
    Förklara lite mer, tack?

    Får du alltså någon sorts förtur hos polisen eftersom din pappa jobbar där?

    Varför måste du i så fall köra den officiella vägen och anmäla? Var det lite typ lite hot med att det var lättare för dig för att "din pappa jobbar där"? Verkar ju helt meningslöst om du nu ändå måste anmäla och fylla i alla papper.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Behöver råd