• Hjärtslaget

    Få henne att utvecklas

    Min kvinna är det hetaste jag vet, så sexig och vacker att jag knappt kan tro det.


    Men skulle vilja se henne växa mer mentalt, få henne att utforska mer, prova mer, tänka lite mer kring vårt sexliv. 
    Hon gillar när jag har kommandot och när jag styr och jag har inga problem med det ibland känns det som att vi bara lever ut mina idéer.


    Jag tycker det är så vansinnigt sexigt när hon gör nåt helt ur egen tanke eller när hon ger sig själv njutning. Se henne göra det på sitt sätt och bara har fokus på sig själv är så otroligt upphetsande.


    Skulle vilja se henne dominera en annan kvinna, se hur hon tänker, fantiserar och lever ut nånting inre. Har inget intresse själv utav den extra personen, utan vill bara se min kvinna leva ut sin sexualitet.


    Har ni nåt bra tips för hur man kan skapa mer vilja och tankar?  

  • Svar på tråden Få henne att utvecklas
  • SannnaB

    Jag är gärna den andra kvinnan. Älskar att ha sex med en annan kvinna. Speciellt när hennes make tittar på.

  • Anonym (Suck)

    Antingen är man så eller inte. Det är inget du kan påverka. Om det stör dig så är ni inte kompatibla. Alla vill inte tänja gränserna och har den typen av sexuella fantasier.

    hade en man försök pusha mig med sånt så hade jag tröttnat på honom och blivit avtänd. Jag har inte fantasier och listor på saker jag vill göra på det sättet som män verkar ha. Jag dagdrömmer om smekningar och massage och liknande. Jag är nöjd med bra passionerat sex och de saker vi gör. Jag är väldigt sexuell av mig, men det betyder inte att jag hela tiden vill testa nya saker eller är hämmad på något sätt, bara att jag vet vad jag gillar. Att komma utanför detta området är en lång väg och det fungerar inte med tjat, utan isåfall med små steg i det vanliga sexlivet. Men stegen kan aldrig bli så stora att jag skulle tända på att tillfredsställa en annan kvinna.

  • Anonym (ABc)

    Hur vet du att hon inte har mer vilja och tankar? Har du frågat, och vad svarar hon?

  • Anonym (Valdemar69)

    Välj en neutral arena, som på bilresa eller en promenad. Berätta för henne vad du längtar efter eller fantiserar om. Fråga om hon kan tänka sig att testa. Respektera ett nej.

    (Och räkna med att få många moraliserande inlägg här om att man aldrig, aldrig får föreslå något sexuellt som hen inte själv tagit upp.)

  • Anonym (.)
    Hjärtslaget skrev 2024-07-18 13:11:14 följande:

    Skulle vilja se henne dominera en annan kvinna, se hur hon tänker, fantiserar och lever ut nånting inre. Har inget intresse själv utav den extra personen, utan vill bara se min kvinna leva ut sin sexualitet.


      


    Det där låter inte alls som att du vill att hon ska leva ut sin egen sexualitet. Det låter mer som att du vill att hennes sexualitet ska vara något som den inte är.

    Visst kan ni jobba för att få ett rikare sexliv, men då tror jag att ni behöver börja med att du lyssnar på henne. Inte att du pressar henne om att hon ska ha en massa heta fantasier du kan gå igång på, utan att du verkligen tar in vad hon säger - även om det hon säger är att hon gillar vanilj.
  • Anonym (-)

    Usch. Skulle aldrig vara med någon som gav uttryck för såna pubertala tankar. En fantasi hämtad direkt ur billigaste p-rullen, helt solklart.

    Också ännu en pervopreferens som man får lägga till i listan på sånt som inte är önskvärt hos en partner. De flesta kvinnor är straighta, likväl som de är vanilj. Visst lika bra att klargöra detta direkt på en första dejt. 

  • Anonym (Miss Demeanor)

    Jag har den sortens fantasier, men jag är en ovanlig sort. 

    Många kvinnor är fullt nöjda med standardsex, några kanske har udda drömmar men vågar aldrig berätta eller leva ut det de fantiserar om.

  • Anonym (njaaa)

    Det är ingen mening om hon inte har det i sig redan från början, hon kommer tycka du är jobbig och porrskadad och du kommer tycka hon är tråkig, ni passar inte sexuellt bara.

    Vill man ha en partner som gillar en viss aktivitet så bör man leta någon som gillar det redan från början istället försöka få den att gå med på det i efterhand, oavsett om det är sex/klättring/tv-spel/osv

  • Anonym (Kim)

    Du vill bara leva ut dina sexuella fantasier. Du tänker inte ett skit på henne. Se henne utvecklas?? Bah vilket nonsens. Tänk om hennes sk utveckling går helt stick i stäv med dina. Hon kanske tar fram läderpiskan och gagbollen. Spänner fast dig och beordrar sin älskare att sätta på dig. Skulle det passa dig? Tror inte det va? Men det k a n vara hennes sexuella fantasi. 

  • Hjärtslaget
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-21 16:58:36 följande:

    Du vill bara leva ut dina sexuella fantasier. Du tänker inte ett skit på henne. Se henne utvecklas?? Bah vilket nonsens. Tänk om hennes sk utveckling går helt stick i stäv med dina. Hon kanske tar fram läderpiskan och gagbollen. Spänner fast dig och beordrar sin älskare att sätta på dig. Skulle det passa dig? Tror inte det va? Men det k a n vara hennes sexuella fantasi. 


    Inte alls. Det kan absolut vara så, det kanske är hennes grej. Sen tror jag du missförstod mitt inlägg lite. Det är att se hennes driv som intresserar mig, inte situationen i sig själv som jag målade upp, kan ske på många olika sätt.
  • Hjärtslaget
    Anonym (njaaa) skrev 2024-07-21 10:55:06 följande:

    Det är ingen mening om hon inte har det i sig redan från början, hon kommer tycka du är jobbig och porrskadad och du kommer tycka hon är tråkig, ni passar inte sexuellt bara.

    Vill man ha en partner som gillar en viss aktivitet så bör man leta någon som gillar det redan från början istället försöka få den att gå med på det i efterhand, oavsett om det är sex/klättring/tv-spel/osv


    Det tvivlar jag starkt på. Hon har upptäckt massor sedan vi träffades och varför skulle inte människor kunna utvecklas? Låter konstigt att man ska föddas på ett sätt och aldrig kunna göra nåt mer? Vi passar extremt bra och jag vill bara ha henne. 


    Jag vill inte att hon ska gilla en viss aktivitet utan att hon ska kunna få ut det hon har inom sig.

  • Hjärtslaget
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2024-07-20 22:29:23 följande:

    Jag har den sortens fantasier, men jag är en ovanlig sort. 

    Många kvinnor är fullt nöjda med standardsex, några kanske har udda drömmar men vågar aldrig berätta eller leva ut det de fantiserar om.


    Nja tror inte det är en ovanlig sort. Tror många kvinnor har mer fantasier än vad folk tror men att det hämmas av nånting.


     


    Vi har långt ifrån standardsex utan det är jävligt fantasifullt och utlevande men hon gillar när det är jag som styr och när det är på mitt initiativ och jag skulle vilja se hennes sida av det mer.

  • Hjärtslaget
    Anonym (-) skrev 2024-07-19 22:54:39 följande:

    Usch. Skulle aldrig vara med någon som gav uttryck för såna pubertala tankar. En fantasi hämtad direkt ur billigaste p-rullen, helt solklart.

    Också ännu en pervopreferens som man får lägga till i listan på sånt som inte är önskvärt hos en partner. De flesta kvinnor är straighta, likväl som de är vanilj. Visst lika bra att klargöra detta direkt på en första dejt. 


    Det va mer en beskrivning hur jag vill se henne ta kommandot mer för nåt inte att själva situationen ska se. Det är att se hennes driv jag är intresserad av. 


     


    Okej, tror ingen är ihop med dom flesta kvinnor utan en kvinna och hon är alltid unik.

  • Hjärtslaget
    Anonym (Suck) skrev 2024-07-18 13:24:13 följande:

    Antingen är man så eller inte. Det är inget du kan påverka. Om det stör dig så är ni inte kompatibla. Alla vill inte tänja gränserna och har den typen av sexuella fantasier.

    hade en man försök pusha mig med sånt så hade jag tröttnat på honom och blivit avtänd. Jag har inte fantasier och listor på saker jag vill göra på det sättet som män verkar ha. Jag dagdrömmer om smekningar och massage och liknande. Jag är nöjd med bra passionerat sex och de saker vi gör. Jag är väldigt sexuell av mig, men det betyder inte att jag hela tiden vill testa nya saker eller är hämmad på något sätt, bara att jag vet vad jag gillar. Att komma utanför detta området är en lång väg och det fungerar inte med tjat, utan isåfall med små steg i det vanliga sexlivet. Men stegen kan aldrig bli så stora att jag skulle tända på att tillfredsställa en annan kvinna.


    Nja det tvivlar jag på. Det är inte att tänja på några gränser det handlar om utan att hennes driv och egen lusta som är det intressanta. Jag pushar ingenting utan det jag vill är att hon ska kunna ta mer plats. VI har ett grymt, magiskt, passionerat sexliv idag och hon är kvinnan i mitt liv. 
  • Hjärtslaget
    Anonym (Valdemar69) skrev 2024-07-18 23:14:14 följande:

    Välj en neutral arena, som på bilresa eller en promenad. Berätta för henne vad du längtar efter eller fantiserar om. Fråga om hon kan tänka sig att testa. Respektera ett nej.

    (Och räkna med att få många moraliserande inlägg här om att man aldrig, aldrig får föreslå något sexuellt som hen inte själv tagit upp.)


    Det är ju inte vad jag har i mina tankar som är det jag är intresserad av utav av vad hon har i tankarna.
  • Anonym (E)

    Pilla i henne lite alkohol och ha en romantisk kväll tillsammans, tala om hur vacker och sexig hon är osv. Säg att du är nyfiken på om det finns något hon fantiserar om, stort eller smått, att du aldrig skulle döma vad det än är utan snarare skulle vara mer än villig att testa om hon vore nyfiken. Men nämn inte något om det där att du vill se henne dominera en annan kvinna! Hon verkar undergiven till sin natur så det är vad du har att jobba med.

    En annan sak är att du kan utvidga det sexliv ni redan har. Det spelar väl ingen roll om det är du som står för idéerna! Tids nog kanske hon kommer på egna saker som hon vill testa, och vågar berätta för dig.

    Jag tror hon är en riktigt blyg viol så du kommer ingenvart med att tjata eller pressa, det måste komma naturligt från henne själv.

  • Anonym (.)
    Hjärtslaget skrev 2024-07-24 09:35:23 följande:

    Det va mer en beskrivning hur jag vill se henne ta kommandot mer för nåt inte att själva situationen ska se. Det är att se hennes driv jag är intresserad av. 


     


    Okej, tror ingen är ihop med dom flesta kvinnor utan en kvinna och hon är alltid unik.


    Men hon har inte särskilt mycket driv. Det är sådan hon är. Hon har inte en inre värld full av fantasier där hon tar initiativ i sängen. Det är du som har de fantasierna.

    Vill du ha en kvinna som inte är som hon så får du söka efter någon annan. Och vill du vara kvar med henne så får ni jobba med vad ni har. Acceptera varandra för vad ni är och gör det bästa ni kan utav det. 
  • Anonym (oj)
    Det är att se hennes driv som intresserar mig
    jag är intresserad av utav av vad hon har i tankarna.
    det jag vill är att hon ska kunna ta mer plats. 
     jag vill se henne ta kommandot mer 
    jag skulle vilja se hennes sida av det mer.

    Detta handlar om dig och bara det du vill. Ni har redan ett bra sexliv, hon har redan utvecklats mycket, skriver du. Men du nöjer dig inte. Det är inte för för hennes skull du vill detta, utan för din egen. 

Svar på tråden Få henne att utvecklas