• Anonym (Eva)

    Åldersskillnad

    Skulle du kunna dejta/ha sex med en man som är 18 år äldre? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (35)

    Ja men bara om han var väldigt välbevarad. 

  • Anonym (Carro)

    Jag är 19 och min sambo är 46. Snygg som fan och världens finaste. Dessutom välutrustad. Tungan ute

  • Anonym (Marina)

    Sex, absolut! Även om jag nått den ålder då även en tio år yngre man skulle kunna vara intressant.
    Men en seriös relation är väldigt mycket mer tveksamt.

  • Anonym (Ung å kåt)

    Har haft sex med killar med större åldersskillnad än så.
    Är dom bara välbevarade och fräscha samt att dom får upp den så är det inga problem.. 
    Hellre en riktig gubbkuk som vet vad den ska göra än nån yngre som tycker han är guds gåva 

  • Anonym (Frun)

    Japp. Maken är över 20 år äldre än mig så svaret är uppenbarligen ja.  

  • Anonym (Börje)

    Oja, min frasse är 25 år äldre

  • Anonym (Börje)
    Anonym (Ung å kåt) skrev 2024-07-18 10:47:48 följande:

    Har haft sex med killar med större åldersskillnad än så.
    Är dom bara välbevarade och fräscha samt att dom får upp den så är det inga problem.. 
    Hellre en riktig gubbkuk som vet vad den ska göra än nån yngre som tycker han är guds gåva 


    Men åhh, mumma juh 😀
  • Anonym (Tvillingmorsan)

    Nej, max 10 år äldre. En 18 år äldre man är 66 år. Kan knappt föreställa mig att ligga med någon över 60.

    18 år yngre däremot, om jag var singel. En fräsch 30-åring skulle jag inte tacka nej till.

    När jag var ung drogs jag aldrig till yngre män, bara jämnåriga eller något äldre. Men sanningen är ju den att även män har ett "bäst före"-datum. Även män är som attraktivast före 40, även om jag inte har något emot män i min egen ålder, runt 50. Min man är tre år yngre.

Svar på tråden Åldersskillnad