• Anonym (Fontän?)

Fick nog min första fontänorgasm

Jag trodde aldrig att jag skulle starta den här tråden. 

Jag har vid 45 års ålder antagligen fått min första fontänorgasm. det hände spontant. Har tidigare haft partners som försökt framkalla en på mig men misslyckats, så jag trodde inte att det var möjligt. Nu, första gången med en helt ny kille som pullade mig rätt hårt. Helt plötsligt kände jag nästan paniken att jag behövde gå och kissa, i princip avbryter honom, han ryggar först tillbaka lite. Sen fortsätter han ändå tills det blir alldeles blött och jag fattar ingenting. Det kan väl inte ha varit något annat än en fontän? 

Killen ifråga reagerar inte på det men jag konstaterar att oj vad blött det blev. Jag känner mig så udda som aldrig haft en fontän tidigare, i min ålder, så jag vågar inte yttra något mer. Det kändes egentligen inte något speciellt men det blev sjukt blött. Så nog borde det ha varit det? 

• Svar på tråden Fick nog min första fontänorgasm
  • SannnaB

Det måste ha varit skönt för dig. Jag fick min första fontänis med en kvinna. Det var så skönt.

• Anonym (Jffj)

Haha jag köpte en leksak och blev förvånad för samma sak nyligen. Det bara SPRUTADE. Flera gånger. Jag fattar ingenting 

• Anonym (Fontän?)
    Anonym (Jffj) skrev 2024-07-16 15:20:48 följande:

Haha jag köpte en leksak och blev förvånad för samma sak nyligen. Det bara SPRUTADE. Flera gånger. Jag fattar ingenting 

Verkligen sjukt! jag fick nästan panik som sagt, för jävlar vad blött det blev. Skämdes först innan jag fattade vad som hade hänt. Jag kunde inte med att säga något till killen heller, jag ska ju vara den erfarna av oss då han är 10+ år yngre. 
  • Anonym (Fontän?)
    SannnaB skrev 2024-07-16 15:18:59 följande:

Det måste ha varit skönt för dig. Jag fick min första fontänis med en kvinna. Det var så skönt.

Själv orgasmen i sig var egentligen inte så speciell, det var mest hur chockad jag blev efteråt när jag insåg hur blött det var. Plus att jag kände mig dum att säga till honom att jag behövde gå på toa mitt i, så jag tänkte att jag avvaktar. Haha 
  • Anonym (r)

Att inte fått en är inte konstigt, varför tror du att det gör dig mindre erfaren och att det är något skamfullt?

• SannnaB
    Anonym (Fontän?) skrev 2024-07-16 15:36:25 följande:
    Själv orgasmen i sig var egentligen inte så speciell, det var mest hur chockad jag blev efteråt när jag insåg hur blött det var. Plus att jag kände mig dum att säga till honom att jag behövde gå på toa mitt i, så jag tänkte att jag avvaktar. Haha 
    Jag förstår. Jag blev lika förvånad när jag fick min första fontänis.
  • Anonym (Jffj)
    Anonym (Fontän?) skrev 2024-07-16 15:34:42 följande:
    Verkligen sjukt! jag fick nästan panik som sagt, för jävlar vad blött det blev. Skämdes först innan jag fattade vad som hade hänt. Jag kunde inte med att säga något till killen heller, jag ska ju vara den erfarna av oss då han är 10+ år yngre. 
    Haha ja jag fick med panik och tänkte försöka avbryta men det bara fortsatte och rann nästan ner på benen. Var hemma själv. Jag tycker det är pinsamt att skriva på ett forum trots att ingen vet vem jag är här ändå :D 

Man blir nog aldrig fullärd! :) 
  • Anonym (Fontän?)
    Anonym (r) skrev 2024-07-16 15:36:43 följande:

Att inte fått en är inte konstigt, varför tror du att det gör dig mindre erfaren och att det är något skamfullt?

Jag har diskuterat saken med vänner och har då varit den enda som inte fått en. Har dessutom ansträngt mig för att få en, dock misslyckats. Är man dessutom med en yngre man förväntas man dessutom ha varit med om mer, vilket jag säkert iofs har varit på ett sätt. Jag tycker inte att det är skämmigt nu och kommer förmodligen att tala om det för honom, men just där blev jag så tagen på sängen (haha) att jag spontant reagerade så. 
  • Anonym (Hh)

Har också fått fontänorgasm på det sättet, och det känns inte som klimax precis. Det är ju många som skriker att det inte finns körtlar som producerar vätska på det sättet utan det är urin. Men jag brukar (oftast) kissa innan sex och har inte haft så full blåsa att jag kan kissa igen men det känns ju som att man blir kissnödig på nytt - jag antar att de stimulerar blåsan på något vis. Jävligt blött blir det i alla fall. 

• Anonym (r)
    Anonym (Fontän?) skrev 2024-07-16 15:45:00 följande:
    Jag har diskuterat saken med vänner och har då varit den enda som inte fått en. Har dessutom ansträngt mig för att få en, dock misslyckats. Är man dessutom med en yngre man förväntas man dessutom ha varit med om mer, vilket jag säkert iofs har varit på ett sätt. Jag tycker inte att det är skämmigt nu och kommer förmodligen att tala om det för honom, men just där blev jag så tagen på sängen (haha) att jag spontant reagerade så. 
    det är jättevanligt att inte fått en, alla kan inte ens och många börjar få sina sent

om de nu vill ha dom, själv är jag inte så sugen på att ens försöka :P
  • Anonym (Jffj)
    Anonym (r) skrev 2024-07-16 15:49:11 följande:
    det är jättevanligt att inte fått en, alla kan inte ens och många börjar få sina sent

om de nu vill ha dom, själv är jag inte så sugen på att ens försöka :P
    Men det är ju rätt coolt? haha 
  • Anonym (Fontän?)
    Anonym (Hh) skrev 2024-07-16 15:45:28 följande:

Har också fått fontänorgasm på det sättet, och det känns inte som klimax precis. Det är ju många som skriker att det inte finns körtlar som producerar vätska på det sättet utan det är urin. Men jag brukar (oftast) kissa innan sex och har inte haft så full blåsa att jag kan kissa igen men det känns ju som att man blir kissnödig på nytt - jag antar att de stimulerar blåsan på något vis. Jävligt blött blir det i alla fall. 

Jag vet inte vad det var. Hade kissat precis innan så blev väldigt förvånad när jag kände mig panikkissnödig mitt i. Tror dock att det var för att han stimulerade g-punkten rätt kraftigt vilket jag inte alls är van vid. 
  • Anonym (r)
    Anonym (Jffj) skrev 2024-07-16 15:53:32 följande:
    Men det är ju rätt coolt? haha 
    nja, satsar hellre på bra ordentliga "vanliga"
  • Anonym (Jffj)
    Anonym (r) skrev 2024-07-16 15:56:19 följande:
    nja, satsar hellre på bra ordentliga "vanliga"
    Så tänkte jag med 
Svar på tråden Fick nog min första fontänorgasm