• Anonym (SummerTimes)

Singlar - vad gör ni på semestern?

Den efterlängtade semester är här för många av oss, men jag känner mig ensam. Bryt upp med pojkvännen i våras och våra planet försvann. Vad gör ni andra singlar som bor ensamma? 

• Svar på tråden Singlar - vad gör ni på semestern?
  • Anonym (Patrik)

Jag är på en bussresa nu, en vecka i Norge. Finns fler singlar och även parat umgås och prata med. 

• Pixxel

Jag reser alltid på min semester. Tog en vecka i Portugal och i vinter blir det resterande fyra veckor i Thailand.

Att sitta hemma på semestern skulle göra mig galen.

• Anonym (A)

Fjällvandrade, det var helt underbart. 

• Dexter dot com

Jobbar med nya projekt i trädgården, rensar upp i garage/förråd, dricker vin och grillar med vänner , plockar bär och snart svamp och softar en hel del .

• USA111

Jag kollar fortfarande vart man kan åka men hittar inget bra..... När man var lite fick man jämn komma nånstans för vi hade husvagn

• Anonym (L)

Ska vandra på Korsika.

• USA111

Var bara 1 dag till Wira bruk och kollade på Wira spelet men vill på Bydgespelet med Ledin men tycker det är dyrt om man åker med Larsson resor

• Mentat

Vandrar i Tyskland eller i Alperna. Det är något jag njuter av, bara jag, stigen och himlen eller, i Alperna, underbara utsikter. För mig är det rogivande och en utmärkt aktivitet för mig som singel.

• Anonym (ingenting)

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting
    Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring
    Onsdag går jag ut och vankar
    Torsdag sitter jag i tankar
    Fredag gör jag vad jag vill
    Lördag stundar helgen till

Och det är så jävla skönt!

• Freddie K

Jag spelar data-spel. Jag måste ju fördriva tiden på något sätt. Jag håller på med en stor data-spels guide som jag aldrig blir färdig med.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Singlar - vad gör ni på semestern?