Singlar - vad gör ni på semestern?
Den efterlängtade semester är här för många av oss, men jag känner mig ensam. Bryt upp med pojkvännen i våras och våra planet försvann. Vad gör ni andra singlar som bor ensamma?
Den efterlängtade semester är här för många av oss, men jag känner mig ensam. Bryt upp med pojkvännen i våras och våra planet försvann. Vad gör ni andra singlar som bor ensamma?
Jag är på en bussresa nu, en vecka i Norge. Finns fler singlar och även parat umgås och prata med.
Jag reser alltid på min semester. Tog en vecka i Portugal och i vinter blir det resterande fyra veckor i Thailand.
Att sitta hemma på semestern skulle göra mig galen.
Fjällvandrade, det var helt underbart.
Jobbar med nya projekt i trädgården, rensar upp i garage/förråd, dricker vin och grillar med vänner , plockar bär och snart svamp och softar en hel del .
Jag kollar fortfarande vart man kan åka men hittar inget bra..... När man var lite fick man jämn komma nånstans för vi hade husvagn
Ska vandra på Korsika.
Var bara 1 dag till Wira bruk och kollade på Wira spelet men vill på Bydgespelet med Ledin men tycker det är dyrt om man åker med Larsson resor
Vandrar i Tyskland eller i Alperna. Det är något jag njuter av, bara jag, stigen och himlen eller, i Alperna, underbara utsikter. För mig är det rogivande och en utmärkt aktivitet för mig som singel.
Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting
Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring
Onsdag går jag ut och vankar
Torsdag sitter jag i tankar
Fredag gör jag vad jag vill
Lördag stundar helgen till
Och det är så jävla skönt!
Jag spelar data-spel. Jag måste ju fördriva tiden på något sätt. Jag håller på med en stor data-spels guide som jag aldrig blir färdig med.