• Anonym (AG)

Ni kvinnor som känner så - varför är det skönare/härligare med en stor kuk?

Ni som känner så - vad rent fysiskt gör en stor kuk (längd eller grovhet eller företrädesvis båda) skönare? Och är det även rent estetiskt som en större är mer tilldragande och tändande? Beskriv gärna så att en förstår vad som gör skillnaden för er.

Och vad är en stor kuk enligt er (på ett ungefär)?

• Svar på tråden Ni kvinnor som känner så - varför är det skönare/härligare med en stor kuk?
  • Anonym (Z)

Det känns mer och skönare. Medel eller mindre känner jag knappt alls.

• Anonym (AG)
    Anonym (Z) skrev 2024-07-15 12:15:01 följande:

Det känns mer och skönare. Medel eller mindre känner jag knappt alls.

Tack, och var drar du gränsen mellan medel och större då?

Och risk att småkukade kommer anklaga dig för att vara "slapp" nu bara för att du är ärlig....men hoppas du slipper det.
  • SannnaB

Jag föredrar faktiskt dom lite mindre. Känns skönare att få i rumpan med om den inte är för stor.

• Anonym (Nej)

Du kan börja med att rätta till rubriken genom att ta bort ordet "varför"! För nej, det är inte skönare med en stor kuk! Däremot ska det inte vara fingerstorlek heller. Lagom är bäst.

• Anonym (AG)
    Anonym (Nej) skrev 2024-07-15 14:48:54 följande:

Du kan börja med att rätta till rubriken genom att ta bort ordet "varför"! För nej, det är inte skönare med en stor kuk! Däremot ska det inte vara fingerstorlek heller. Lagom är bäst.

"Ni kvinnor som känner så".........den riktar sig således till de (många) som tycker att en stor kuk är skönare.
  • Anonym (Malin)

En medelstor runt 15 cm är alldeles utmärkt, lite större är ännu skönare.

MEN, ni killar som önskar att ni hade en tiotummare, glöm det! Det kan visserligen vara fantastiskt, om man är i rätt mood och på rätt plats i cykeln. Men det spontana försvinner, lätt att man spänner sig och känner efter mer än njuter och så blir det bara pannkaka av hela  knullet. Allt över 20 cm är överkurs!

• Anonym (AG)
    Anonym (Malin) skrev 2024-07-15 19:45:54 följande:

En medelstor runt 15 cm är alldeles utmärkt, lite större är ännu skönare.

MEN, ni killar som önskar att ni hade en tiotummare, glöm det! Det kan visserligen vara fantastiskt, om man är i rätt mood och på rätt plats i cykeln. Men det spontana försvinner, lätt att man spänner sig och känner efter mer än njuter och så blir det bara pannkaka av hela  knullet. Allt över 20 cm är överkurs!

Så "maximalt skönt" ligger på typ 18-20?
  • Anonym (Malin)
    Anonym (AG) skrev 2024-07-15 19:50:35 följande:
    Så "maximalt skönt" ligger på typ 18-20?
    Snarare 16-18. För mig, inte för alla. Då kan man köra för fullt i alla ställningar.

Måste bara påpeka att 10-15 inte alls är dåligt, det fullt tillräckligt.
  • Anonym (Annika)

Det är bara män som aldrig haft en kvinna som tror att ju längre desto skönare. I verkligheten utanför porrfilmerna så finns inte en kvinna i världen som tycker det är skönt att få livmodertappen massakerad. Det gör skitont. Ren och skär smärta.

Jag kan tala om för alla Ni män som saknar erfarenhet från verkliga kvinnor eller bara varit med män, att vaginan till skillnad från en ändtarm har ett stopp ungefär 15-20 cm in. Den är inte oändlig. där det tar stopp sitter någon som heter livmodertappen. Man kommer inte längre upp även om man försöker.

Nör vi kvinnor säger att vi gillar stor så menar vi grov. Inte lång, nästan ingen kvinna jag nånsin pratat med tycker det är skönt, alla tycker det är extremt obehagligt och smärtfyllt.

Att hitta en kvinna som tycker det är skönt med en lång, är lika sannolikt som att lyckas hitta en kvinna som tycker det är skönt att föda barn.

• Anonym (Annan)

Precis som flera skriver, extra längs är möjligtvis rent visuell, men annars krävs att mannen ifråga håller igen i vissa ställningar för att det inte ska göra ont. Däremot pressar en grov mer mot slidväggarna och därmed mot g-punkten för de flesta, och det gör stor skillnad för mig. Måste jag välja har jag hellre en man som vet hur man stimulerar g-punkten med fingrarna och kan använda tungan än en stor kuk, eftersom det blir mer precist och än kraftigare tryck (alltså nån enstaka centimeter och hissknappanikångest på trycket, så ingen tror att man ska försöka ta sig igenom slidväggen).

• Anonym (Pennan)
    Anonym (AG) skrev 2024-07-15 12:12:26 följande:
    Ni kvinnor som känner så - varför är det skönare/härligare med en stor kuk?

Ni som känner så - vad rent fysiskt gör en stor kuk (längd eller grovhet eller företrädesvis båda) skönare? Och är det även rent estetiskt som en större är mer tilldragande och tändande? Beskriv gärna så att en förstår vad som gör skillnaden för er.

Och vad är en stor kuk enligt er (på ett ungefär)?

En liten ser ju löjlig ut.  

En stor känns överallt, inte bara på ena kanten
  • Anonym (Snurran)

Den får inte vara för lång då det gör svinont när den stöter mot livmodern. Den får inte vara för tjock då går den inte att ta i rumpan och det gör ont i käkarna av att hålla bort tänderna när man suger. Den ska vara lagom!

• Anonym (AG)

Ok, inte fler som föredrar stora kukar? Blir förvånad

• Anonym (iuuu)
    Anonym (AG) skrev 2024-07-16 16:06:37 följande:

förvånad över hur fixerad du verkar vara
  • Anonym (Malin)
    Anonym (AG) skrev 2024-07-16 16:06:37 följande:

Man kanske talar om olika saker. När kvinnor säger att de vill ha en stor kanske de menar grov istället för lång. Och inte alls säkert att alla kvinnor inser vad "stor" egentligen är utan tycker att 18 är stort. Det vimlar inte av 20+ kukar och de som bara haft ett fåtal killar har inte stött på någon.
  • Anonym (Roligt?)

Det här kanske beror på att jag är dvärg och därför mindre även där men min ex har väldigt stor penis och den var som djupast halvvägs annars gjorde det ont. Sexet var underbart, det bästa jag haft men hans penis var dubbelt så lång som den behövde vara ändå. Det som var så bra med sexet var andra saker än samlag.

Det som var roligt (fast mest han som roades av det?) Var att mäta den mot min fot, hand, underarm (lika lång) osv. och fotografera det.

Han var väldigt stolt över sin penis och det är ju...positivt kan jag tänka.

Svar på tråden Ni kvinnor som känner så - varför är det skönare/härligare med en stor kuk?