• Anonym (G)

Detta är för svagt för att vara ÄL+14 va?

Frågar eftersom jag haft extremt många missfall och räknar med att det är lika den här gången. Har en middag ikväll och kommer inte kunna komma undan utan 1-2 glas vin. Paret som bjuder kommer att fatta direkt då. 

Detta är ett sipertidigt test, dvs extra känsligt. Jag tänker att det är för svagt och att det blir ett missfall, men får gärna input av fler med erfarenhet. 

• Svar på tråden Detta är för svagt för att vara ÄL+14 va?
  • Anonym (G)

Jag la upp fel bild, här kommer den rätta 

• JustinzeVar
    Anonym (G) skrev 2024-07-15 12:00:32 följande:

Jag la upp fel bild, här kommer den rätta 

Ser väldigt positivt ut u mina ögon!!😍

• Anonym (G)
    JustinzeVar skrev 2024-07-15 12:22:56 följande:

Ser väldigt positivt ut u mina ögon!!😍

vet att jag är gravid, men undrar mest om det blir ytterligare ett tidigt missfall vilket jag får i princip hela tiden (ca var 3:e försök).  Är gammal så det påverkar att det blir missfall (45). Ett plus säger mig liksom ingenting. 
  • Anonym (G)
    Anonym (G) skrev 2024-07-15 13:18:12 följande:
    vet att jag är gravid, men undrar mest om det blir ytterligare ett tidigt missfall vilket jag får i princip hela tiden (ca var 3:e försök).  Är gammal så det påverkar att det blir missfall (45). Ett plus säger mig liksom ingenting. 
    Förlåt, det blev fel. Menar att jag plussar ca vart tredje försök, så du kan ju gissa hur många missfall det blir på 3 år om man håller på regelbundet. Jag vågar inte tro på nåt. 
  • JustinzeVar
    Anonym (G) skrev 2024-07-15 13:19:31 följande:
    Förlåt, det blev fel. Menar att jag plussar ca vart tredje försök, så du kan ju gissa hur många missfall det blir på 3 år om man håller på regelbundet. Jag vågar inte tro på nåt. 
    Sorry jag missförstod inlägget Rynkar på näsan
    Har inte mycket erfarenhet så vågar inte uttala mig.
    Beklagar missfallen och hoppas det går vägen snart. Hjärta
  • Anonym (G)

Testade på nytt idag och fick detta, det är inte ens med morgonurin utan 2 h efter toabesök. 

Svar på tråden Detta är för svagt för att vara ÄL+14 va?