• Anonym (Anonym)

    Kan ni tänka förbjudet sex

    Jag brukar känna av sexuella energier och ibland när jag ser familje medlemmar, så tänker jag att dom är lite för tajta m varandra, typ incestkära. O jag är typ nyfiken, men ändå inte. Hur ser ni den saken.

  • Svar på tråden Kan ni tänka förbjudet sex
  • Anonym (-)

    Nej.

    Enda gången jag känt något liknande är väl då jag drömde att jag hade sexuellt umgänge med min mor. Drömmar kan man inte riktigt styra över heller. Såna drömmar har ofta en logisk förklaring också. 

    I verkliga livet har jag aldrig känt attraktion till någon av mina familjemedlemmar och förhoppningsvis vice versa.

  • Anonym (Sällan)

    Om jag förstår vad du menar så ser jag det sällan, har bara sett det en gång tror jag. Sysslingar i min egen släkt, jämnåriga. Det var något speciellt mellan dem när de träffades, även som små barn. De kom väldigt bra överens. De är ihop idag (gifta) till deras mammors stora förtret.

    Där tror jag att om någon hade steppat in redan tidigt och kanske inte låtit dem ses så ofta eller gå ut och leka själva och hävda "de är som syskon" så hade det kunnat undvikas. Deras romans började nog redan när de var 2-3 år.

  • Anonym (Sisterlover)

    Jag brukar tänka på min syster när jag onanerar.

Svar på tråden Kan ni tänka förbjudet sex