• Anonym (Trött)

Tar sån tid

Jag och min man har sex en gång i veckan. Alltid har det tagit Max 5 min. Men nu tar sexet alltid så lång tid, upp mot 15 min. Jag blir stressad när det tar tid. Behöver min sömn. Vad kan det bero på att han tar så lång tid på sig? Blir det så med åldern? 

• Svar på tråden Tar sån tid
  • Anonym (Öh)

Affär gör ni det ens när du egentligen vill sova?

• Anonym (1)

Åh ja skulle gissa på detta när "kvinnor får inte orgasm" dök upp igen...Nalle

• Anonym (Trött)

Min man har behov av att få orgasm 

• Anonym (1)
    Anonym (Trött) skrev 2024-07-14 20:37:42 följande:

FL har behov av seriösa diskussioner men det får vi likväl inte.
  • Anonym (Öh)
    Anonym (Trött) skrev 2024-07-14 20:37:42 följande:

Så om han är singel så dör han då?
  • Anonym (Katastrof)

Så du får sova tio minuter mindre. Katastrof!

• Anonym (Hottad i nällorna)

Varför lägger du en tråd om 150% ökad lust under rubriken "Minskad lust"?
    Din egen är väl oförändrad, som jag förstår det?

• Anonym (Olof)

.. för att det är osexigt med en kvinna som ställer upp för husfridens skull och inte visar intresse. 

Hade du varit sugen och visat honom åtrå hade han nog kommit på 3 sekunder.

• Anonym (Abc)

Fejka orgasm. 

Känner vi män att vi uppnått det så kan vi släppa loss.

• Anonym (Kk?)

Skicka över honom till den  sexiga lilla grannfrun istället. Då slipper du ställa upp och  kan vila/sova istället och han får ligga med nån som vill ligga med honom.
    Har du tur så kommer han hem helt slutkörd också och somnar direkt.

• Anonym (medhållskommitten)
    Anonym (Kk?) skrev 2024-07-14 22:31:22 följande:

Skicka över honom till den  sexiga lilla grannfrun istället. Då slipper du ställa upp och  kan vila/sova istället och han får ligga med nån som vill ligga med honom.
    Har du tur så kommer han hem helt slutkörd också och somnar direkt.

Ja det kanske låter oseriöst men varför inte? Har man inget intresse för att ligga med sin partner så borde det väl inte vara något bekymmer att låta denne ha sex med någon som vill det istället
  • Anonym (Öh)
    Anonym (medhållskommitten) skrev 2024-07-15 11:00:36 följande:
    Ja det kanske låter oseriöst men varför inte? Har man inget intresse för att ligga med sin partner så borde det väl inte vara något bekymmer att låta denne ha sex med någon som vill det istället
    Och vill denne de ha sex med vem som helst utan känslor så är det ingen man att ha. Man har inte sex som att man köper en kaffe. Man har väl med sin partner eller den man älskar. Skulle aldrig ta i en penis som inte tillhör ngn jag älskar. Äckligt 
  • Freddie K

Min spontana tanke är att 15 minuter inte är någonting och 5 minuter är ju ännu mindre. Skulle jag ha sex med någon så får det gärna ta en stund. Älskar man någon och har sex med den personen så vill man ju inte att det ska ta slut. Så känner i alla fall jag. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (medhållskommitten)
    Anonym (Öh) skrev 2024-07-15 11:15:47 följande:
    Och vill denne de ha sex med vem som helst utan känslor så är det ingen man att ha. Man har inte sex som att man köper en kaffe. Man har väl med sin partner eller den man älskar. Skulle aldrig ta i en penis som inte tillhör ngn jag älskar. Äckligt 
    Okej det gör du som du vill, men nu handlade det om människor som inte vill ha sex med sin partner och varför de inte bara låter sin partner ha sex med någon som faktiskt har intresse för det, istället för att ställa upp
  • Anonym (Bengt)

Jag är snart 70 och behöver numera 60 minuter... Så där har du något fint att se fram emot 

Kanske borde du vända på problemet och försöka njuta länge, vara mindful och mindre fixerad vid din och hans eventuella orgasm?

• 60Fimpan
    Anonym (Bengt) skrev 2024-07-15 16:41:52 följande:

Jag är snart 70 och behöver numera 60 minuter... Så där har du något fint att se fram emot 

Kanske borde du vända på problemet och försöka njuta länge, vara mindful och mindre fixerad vid din och hans eventuella orgasm?

Hade varit trevligt att möta dig 😉
  • Anonym (Bengt)
    60Fimpan skrev 2024-07-15 17:53:45 följande:
    Hade varit trevligt att möta dig 😉
    Mmm...
Svar på tråden Tar sån tid