Tjejer föredrar ni om killen är omskuren eller inte ?
Tycker själv inte killar som är omskurna kan vara bra speciellt.... onaturligt är det
Tycker själv inte killar som är omskurna kan vara bra speciellt.... onaturligt är det
Men är du själv tjej?
Helt klart bättre med förhuden kvar. Finns ingen anledning utöver medicinska skäl att ta bort den. Omskurna kukar är fulare.
Vissa kan ju faktiskt inte hjälpa det. Man kan bli tvungen att att ta bort en bit av förhuden av medicinska skäl, tex besvär med huden. Vad ska de säga om en sådan här tråd? Kan inte vara roligt att läsa vad andra föredrar.
Jag kör nercabbad flint pga op som ung, och kan inte säga att jag bryr mig om vad någon tycker. Det är väl fritt fram att tycka vad man vill?
Har aldrig haft sex med en man som varit omskuren. Kan inte föreställa mig att jag skulle tycka att det spelade roll.
Rent estetiskt tycker jag bättre om omskuret men jag skulle aldrig argumentera för omskärelse - och har inte låtit min egen son få det. Det är ett onödigt ingrepp som kan ge negativa konsekvenser.
Jag tycker synd om de omskurna då de flesta blivit det som barn. En förklaring till varför man gör det på barn är något flum om hygien men det viktigaste är tydligen att hindra dem från att onanera.
Föredrar naturliga kön på män och även män som föredrar naturliga kvinnokroppar och inget osmakligt plastfejk.
Jag har bara träffat män med förhud, så jag har inget att jämföra med. Skulle inte ha något emot en omskuren man, men jag är emot icke-medicinsk omskärelse. Förhuden fyller en funktion. Den skyddar ollonet och bör inte tas bort i onödan.
Föredrar förhud framför omskuren rent estetiskt men spelar egentligen ingen roll när det kommer till att ha sex.
Förstår de som behövt göra det pga medicinskt men i övrigt är det bara trams.