Vad är det sämsta i din relation?
Vad är det sämsta i din (nuvarande) relation?
Vad är du mest missnöjd med?
Att vi är särbo....
Han är underbar, det är jag som är den toxiska av oss. Jag jobbar på att bättra mig.
Att han dricker för mycket vid festliga tillfällen och att han alltid är lat (dvs tar extremt lite ansvar för hem, barn och vårt förhållande).
Det fysiska avståndet. Pga arbetsrelaterade saker kan vi just nu inte bo tillsammans och ses enbart på helger.
Förutom det är det faktiskt så perfekt som det kan bli.
Att jag alltid har ont någonstans eller är sjuk på ett "speciellt sätt", detta gör att han alltid måste hjälpa mig och ta hand om mig. Jag hatar det trots att jag inte kan hjälpa det. Helt otroligt att han ens står ut och orkar... Han har det inte lätt men kärleken är så stark.
Räknas vänskapsrelationer?
Stör mig på min väninna numera. Hon har nåt slags inlärd hjälplöshet och ställer så dumma frågor ibland, om basala ting, där svaret är självklart för de flesta och förmodligen även för henne om hon bara kunde tänka lite själv.
Känner att jag tillför mer överlag i vår relation än vad hon gör. Bjuder på saker som jag gjort, bakat eller lagat i matväg. Tror aldrig att hon gjort något sådant för mig. Det enda hon skulle säga om det kom på tal är väl "vet inte hur man gör" eller "har inte råd". Båda bortförklaringar osanna dessutom.
Jag. Mig själv.
Jag. Mig själv.
Olika syn på ekonomi
Olika sexlust