• Emma70GG

TJEJER: Är det sexigt med killar som kan äta mycket eller är jag störd

Jag har alltid gillat stora killar som tar hand om sin kropp. Har på senare år insett att jag har en eventuell avvikande fascination för grabbar som kan käka mycket. 

Dejtat en kille nu i några månader och han är stooor.  När jag berättade att jag inte kan få nog av se honom käka så tyckte han jag var ett totalt weirdo. 

Så frågan är nu till er andra brudar där ute, är det sexigt med killar som är stora i maten eller är det jag som är ett weirdo

• Svar på tråden TJEJER: Är det sexigt med killar som kan äta mycket eller är jag störd
  • Anonym (Blä)

Nej, inte det minsta sexigt. Snarare tvärtom.

• Anonym (T)

Tror nog inte du är störd. Har märkt att kvinnor gillar att titta när jag käkar nått med händerna. 

Fast på ett forum som det här kommer de inte gilla det såklart, för det är coolt att hata allting som alla män gör. 

• Anonym (M)

Nej. Missbruk i någon form är aldrig sexigt.

Finner det dock lite roande att titta på professionella ätare som trycker i sig mängder av mat på ett par minuter typ. Man undrar ju hur de lyckas med detta liksom. 

Tack för påminnelsen förresten. Nu ska jag gå in på tuben och kolla om Matt Stonie kommit ut med en ny video. Gillar hans glassfrosseri bäst. Slukar stora skålar vars innehåll hade räckt åt en hel förskoleklass. 

• Anonym (W)

Det är inget jag någonsin funderat över eller tyckt är sexigt/inte sexigt. Bryr mig helt enkelt inte och har nog inte ens lagt märke till hur mycket de ätit.

Svar på tråden TJEJER: Är det sexigt med killar som kan äta mycket eller är jag störd