• JustinzeVar

Äl-test omröstning

Hej! En liten omröstning men något jag tycker känns intressant☺️

Ni som är eller har varit gravid och använde ägglossningstest och bara hade sex en gång i cykeln alternativt fler dagar men vet vilken av dagarna som det ?hände?, när var det i förhållande till positivt äl-test?
    ☺️

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äl-test omröstning
  • Anonym (Flera)

Vi hade två dagar innan första positiva, samma dag som positivt (ovetandes att det skulle bli positivt den dagen) och två dagar efter. Så varannan dag. Inte helt svar på din fråga men 🙃

• JustinzeVar
    Anonym (Flera) skrev 2024-07-10 16:38:45 följande:

Vi hade två dagar innan första positiva, samma dag som positivt (ovetandes att det skulle bli positivt den dagen) och två dagar efter. Så varannan dag. Inte helt svar på din fråga men 🙃

Jo jätte bra svar. Tack för svar!😍
  • Anonym (H)

När jag blev gravid första gången hade vi sex samma dag som vi fick positivt ÄL-test. Sen åkte min man bort så det bidde inget mer.

I andra graviditeten hade vi sex tre dagar i rad, precis innan positivt ÄL-test, när vi fick positivt ÄL-test och dagen efter positivt ÄL-test. 

• camomill

Jag var inte säker på att jag ens hade ägglossning och testade med stickor två gånger om dagen under försök nummer fyra. Vi hade sex varje dag fyra dagar innan positiva test och fyra dagar efter. Totalt blev det tio dagar på rad Oskyldig 

Svar på tråden Äl-test omröstning