• Viktorn

    20 år och oskuld

    Jag är en kille på 20 år och fortfarande oskuld. Jag vet att många säger att man inte ska stressa över att bli av med den, men har inte haft en flickvän sen början av högstadiet och är rädd att halka efter. Är 188cm, smal och ser ok ut.


    Har ni några tips på vad jag ska göra?

  • Svar på tråden 20 år och oskuld
  • baam77

    det är inte lätt att vara ung kille idag pga. Allt handlar om tjejer och allt är så lättkränkt. Metoo och samtyckts lagen har gjort att alla är rädda för tjejer som kan anmäla flera år efter eller nästa dag fast hon sa ja. Använd alltid kondom fast ni är ett förhållande. Skulle det blir ett barn så bestämmer hon ha du ska bli vårdnadshavare inte du fast det är ditt barn även om ni var sambo. Vad rädd om dig själv

  • Anonym (Äsch)
    Viktorn skrev 2024-07-09 19:21:07 följande:
    20 år och oskuld

    Jag är en kille på 20 år och fortfarande oskuld. Jag vet att många säger att man inte ska stressa över att bli av med den, men har inte haft en flickvän sen början av högstadiet och är rädd att halka efter. Är 188cm, smal och ser ok ut.


    Har ni några tips på vad jag ska göra?


    1. Ladda ned tinder
    2. Sätt ålderspreferens från ~40 och uppåt
    3. Ha så kul

    Tro mig, det blir roligare så. I den åldern kan man känna sig mycket mer åtrådd och uppskattad av äldre kvinnor som dessutom kan lära dig ett och annat.
    Annars är 20 år inget konstigt för en kille, det är tjejernas marknad långt upp i åldrarna
  • zz22zz

    Jag var i samma sits som dig. Blev inte av med oskulden förrän jag var 20. Jag var också lång, tränade på gym några gånger per vecka och såg väl åtminstone genomsnittlig ut men var blyg och hade aldrig riktigt vågat ta steget med tjejerna. Dessutom gick jag omkring med en barnslig föreställning om att man först skulle bli förälskad i någon, sedan börja dejta någon och så småningom ha sex. Sen hade jag turen att jag bodde åt samma håll som en väns vän och fick chans att snacka med henne på vägen hem från en middag. Jag följde henne till hennes port och medan vi talade med varandra så kände jag en stark spänning mellan oss. Jag var för blyg för att göra något och visste inte ens om jag jag bara inbillat mig spänningen. Som tur var hörde hon av sig senare och tog några promenader med varandra innan jag tog modet till mig och bjöd hem henne på middag "för att visa lägenheten" dit jag flyttat. Sen blev klockan mycket och hon ville inte gå hem ensam så jag erbjöd henne att följa henne hem eller att hon kunde sova över. Det ena ledde till det andra och sedan fick jag till sist ligga den kvällen. Jag berättade om att jag inte varit med någon annan innan och det var inga problem. Efter det visste jag att det fanns en attraktion men kärleken kom först efter en längre tid och inte först som jag trott som yngre. 

    Som 30-åring med mer erfarenhet hade jag tipsat mitt 20-åriga jag om att våga satsa lite och inte vara så orolig för att göra bort mig eller misslyckas. Hade jag träffat någon intressant  tjej hade jag försökt ta kontakt med henne och föreslagit att vi skulle hitta på något. Blir det ett nej så är det inte hela världen, då var hon inte rätt och jag hade försökt hitta någon annan. 

    I min kompisgrupp såg man ned på tinder och dejtingappar men idag är det ju inte ovanligt att man träffat sin partner där och det är ju lättare att ta kontakt  digitalt än IRL så der hade jag nog testar om jag var 20 igen. Man är sällan bra på något direkt utan att öva så det är bara att köra på och testa sig fram vad som funkar för att få kontakt med någon, lyckas på till en dejt och så småningom hamna i en situation där man kan hamna i säng med någon. 

    Var inte så orolig för att du är oskuld. Det har ju alla varit någon gång och i 20-årsåldern är många fortfarande inte så erfarna sexuellt. Det behöver inte bli perfekt. 

  • zz22zz

    När det väl är dags för eller finns en möjlighet till sex så har jag följande tips:

    1) Se till att naglarna på händerna och fötterna är kortklippta. Fila naglarna så de inte är vassa så du kan smeka klitoris eller stoppa om ett finger utan att riskera riva henne och förstöra stämningen. 
    2) Titta på sexklipp från vanliga par hur de har sex ned varandra och instruktionsklipp hur man slickar fitta.  Jag gjorde misstaget att porrpulla tjejen hårt med tvp fingrar vilket hon visserligen tyckte var skönt men sen såg vi att hon blött en massa efteråt så kör på ett finger istället efter samtycke.  
    3) Vågar fråga efter vad hon tycker är skönt. Var inte rädd att be henne visa. 
    4) Mät komkretsen på kuken och kolla upp vilken kondomstorlek du ska ha. Öva på att ta på kondomen så det går smidigt när det väl gäller och se till att alltid ha led dig flera kondomer när det finns den minsta möjligheten att de skulle kunna behövas. Det är också bra att ha glidmedel hemma. 
    5) Det kan var svårt att hitta in med kuken i fittan i början, hålet sitter längre ner än vad man tror och råkar man hamna vid analen kan det bli ett stort problem. Är du osäker är det ett bra att be henne föra in dig i henne, då får du ju dessutom bekräftelse på samtycke om hon gör det.
    6) Slaktar du pga stressen så gå tillbaka och tillfredsställ henne med fingrar och tunga. Detsamma gäller om du kommer fort. Har du svårt att komma kan du testa att be henne runka eller suga av dig på slutet, det kan gå lättare. 
    7) Är du på väg att komma och det känns för tidigt kan du ta en paus och slicka henne en stund eller byta ställning. Missionären är bra att börja med. Doggy kan man testa sen, det är ofta lättare att hålla ett högre tempo ståendes på knä. Kom ihåg att du är lång och tung så lägg inte för mycket tyngd på henne i missionären om hon inte vill det. 
    8) Är ni hemma hos henne och hon har en vibrator är den din vän, inte konkurrent. Många tjejer kommer inte bara av penetration så varför inte låta henne använda vibratorn på klitoris medan du knullar henne?
    9) Om du stoppar in ett finger i hennes fatta finns det ett område några cm in i "taket" som känns lite skrovlig. Det är G-punkten. Stimulera den genom att göra en lockande rörelse med pingertoppen eller snarare lufta fingret upp (och ned) än att bara låta det glida in och ut. 

  • Pixxel

    20 år är faktiskt inte farligt att vara oskuld. Är övertygad om att mer än hälften av killarna i min gymnasieklass när vi tog studenten var oskulder. Vissa av dom var fullt normala och såg bra ut.

    De flesta fick till det mellan 20-22.

Svar på tråden 20 år och oskuld