• Trombonen

    Är det förbjudet med Kk

    Kan man hitta en kk genom FL? Eller är det förbjudet för deras regler?

  • Svar på tråden Är det förbjudet med Kk
  • Anonym (Wtf)

    All form av kontaktannons är förbjuden.

  • Trombonen
    Anonym (Wtf) skrev 2024-07-08 22:32:07 följande:

    All form av kontaktannons är förbjuden.


    Okej hur tar man bort en tråd?
  • Anonym (.)
    Trombonen skrev 2024-07-08 23:33:38 följande:
    Okej hur tar man bort en tråd?
    Det kan man inte, men man kan anmäla den och be att den tas bort.
  • Anonym (KBK (kör bara kör...))

    Det är absolut INTE mot någon regel att träffa en KK genom FL Solig

  • Anonym (Japp)
    Anonym (KBK (kör bara kör...)) skrev 2024-07-09 14:46:10 följande:

    Det är absolut INTE mot någon regel att träffa en KK genom FL Solig


    Jo.
  • Anonym (f)
    Anonym (KBK (kör bara kör...)) skrev 2024-07-09 14:46:10 följande:

    Det är absolut INTE mot någon regel att träffa en KK genom FL Solig


    om du klarar det utan att göra en kontaktannons, visst men det klarar inte ts
  • Trombonen
    Anonym (KBK (kör bara kör...)) skrev 2024-07-09 14:46:10 följande:

    Det är absolut INTE mot någon regel att träffa en KK genom FL  // Solig


    Vet du om nån har lyckats?
  • Anonym (Wtf)
    Trombonen skrev 2024-07-09 15:14:04 följande:
    Vet du om nån har lyckats?
    Ja det finns flera som fångat varandras intresse på FL vilket lett till kontakttagande via PM och sedermera har man fått till det. Men skriver du till en random tjej som inte fått intresse för dig är det en garanti för att misslyckas.
  • Anonym (KBK (kör bara kör...))
    Anonym (Japp) skrev 2024-07-09 14:52:26 följande:
    Jo.
    Ok, i så fall har jag fel.

    Men visa då tydligt med citat vilken regel som motsäger det jag skrev:

    Det är absolut INTE mot någon regel att träffa en KK genom FL 
  • Anonym (f)
    Anonym (KBK (kör bara kör...)) skrev 2024-07-09 15:43:02 följande:
    Ok, i så fall har jag fel.

    Men visa då tydligt med citat vilken regel som motsäger det jag skrev:

    Det är absolut INTE mot någon regel att träffa en KK genom FL 
    ts menar uppenbart att efterlysa en=förbjudet
    visst kan man dra ord hit och dit men..
  • Anonym (Japp)
    Anonym (KBK (kör bara kör...)) skrev 2024-07-09 15:43:02 följande:
    Ok, i så fall har jag fel.

    Men visa då tydligt med citat vilken regel som motsäger det jag skrev:

    Det är absolut INTE mot någon regel att träffa en KK genom FL 
    Nu funkar inte länken till forumreglerna längre, så kan tyvärr inte länka. Men är helt säker på att kontaktannonser är förbjudna på FL (du får väl starta en om du vill ha bevis, den lär snabbt försvinna). Sedan kan väl, som f skriver, folk lära känna varandra via PM, men det är ju en annan sak.
  • Trombonen
    Anonym (Japp) skrev 2024-07-09 15:53:16 följande:
    Nu funkar inte länken till forumreglerna längre, så kan tyvärr inte länka. Men är helt säker på att kontaktannonser är förbjudna på FL (du får väl starta en om du vill ha bevis, den lär snabbt försvinna). Sedan kan väl, som f skriver, folk lära känna varandra via PM, men det är ju en annan sak.
    Det är nog det jag är ute efter. Vill inte bryta några regel i onödan. 
  • Anonym (Japp)
    Trombonen skrev 2024-07-09 16:19:54 följande:
    Det är nog det jag är ute efter. Vill inte bryta några regel i onödan. 
    Låter som ett väldigt långsökt sätt att hitta KK.
  • Anonym (KBK (kör bara kör...))
    Anonym (Japp) skrev 2024-07-09 15:53:16 följande:
    Nu funkar inte länken till forumreglerna längre, så kan tyvärr inte länka. Men är helt säker på att kontaktannonser är förbjudna på FL (du får väl starta en om du vill ha bevis, den lär snabbt försvinna). Sedan kan väl, som f skriver, folk lära känna varandra via PM, men det är ju en annan sak.
    Jag vill bara allra vänligast be dig att inte lägga orden i min mun.

    Jag har absolut inte nämnt något om kontaktannons,
    men jag höll mig helt och hållet till trådrubriken och TS fråga.

    Om du eller någon annan, tvärtemot TS, har börjat diskutera kontaktannonser på FL så har detta inget med mig att göra och så vitt jag kan se inget med trådrubriken att göra.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (KBK (kör bara kör...)) skrev 2024-07-09 16:30:51 följande:
    Jag vill bara allra vänligast be dig att inte lägga orden i min mun.

    Jag har absolut inte nämnt något om kontaktannons,
    men jag höll mig helt och hållet till trådrubriken och TS fråga.

    Om du eller någon annan, tvärtemot TS, har börjat diskutera kontaktannonser på FL så har detta inget med mig att göra och så vitt jag kan se inget med trådrubriken att göra.
    Absolut. Du tolkade det som att TS skulle lära känna någon här på FL och att de senare skulle utvecka en KK-relation. Du är nog väldigt ensam om den tolkningen.
  • Anonym (KBK (kör bara kör...))
    Anonym (Japp) skrev 2024-07-09 16:41:32 följande:
    Absolut. Du tolkade det som att TS skulle lära känna någon här på FL och att de senare skulle utvecka en KK-relation. Du är nog väldigt ensam om den tolkningen.
    Varför skulle jag vara ensam om att inte tolka in ordet "kontaktannons" i TS fråga? 
    Inget i trådrubriken har ju någon anknytning till "kontaktannons". 

    När det gäller tolkning så måste det väl ändå vara uppenbart att det är du som tolkar in något helt annat än det som står i trådstarten?

    Jag är helt och fullt övertygad att olika medlemmar har fått kontakt, och fler kommer att få kontakt i framtiden, med varandra på FL.
    När människor som uppenbart och på helt naturligt sätt har något gemensamt får kontakt med varandra så är det ganska normalt att kontakten utvecklas till nära kontakt.
    När det uppstår nära kontakt mellan människor som har något gemensamt är det inte ovanligt att detta också leder till intim kontakt.
    Jag håller det för mycket sannolikt att det ibland genom intima kontakter uppstår ett förhållande som kan betecknas som ett KK förhållande.

    Jag kan inte begripa hur det ovan beskrivna skulle kunna bryta mot någon regel på FL?

    Så vitt jag kan förstå så krävs det på inget sätt en kontaktannons för att det jag har beskrivit ska kunna uppstå mellan medlemmar på forumet?

    Detta är ingen tolkning från min sida.
    Om det förekommer någon märklig tolkning så tycker jag att det är från din sida.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (KBK (kör bara kör...)) skrev 2024-07-09 17:02:17 följande:
    Varför skulle jag vara ensam om att inte tolka in ordet "kontaktannons" i TS fråga? 
    Inget i trådrubriken har ju någon anknytning till "kontaktannons". 

    När det gäller tolkning så måste det väl ändå vara uppenbart att det är du som tolkar in något helt annat än det som står i trådstarten?

    Jag är helt och fullt övertygad att olika medlemmar har fått kontakt, och fler kommer att få kontakt i framtiden, med varandra på FL.
    När människor som uppenbart och på helt naturligt sätt har något gemensamt får kontakt med varandra så är det ganska normalt att kontakten utvecklas till nära kontakt.
    När det uppstår nära kontakt mellan människor som har något gemensamt är det inte ovanligt att detta också leder till intim kontakt.
    Jag håller det för mycket sannolikt att det ibland genom intima kontakter uppstår ett förhållande som kan betecknas som ett KK förhållande.

    Jag kan inte begripa hur det ovan beskrivna skulle kunna bryta mot någon regel på FL?

    Så vitt jag kan förstå så krävs det på inget sätt en kontaktannons för att det jag har beskrivit ska kunna uppstå mellan medlemmar på forumet?

    Detta är ingen tolkning från min sida.
    Om det förekommer någon märklig tolkning så tycker jag att det är från din sida.
    Men släpp det. Du behöver inte skriva en helt uppsats. Det är bara du som tolkat det så i tråden. Man får inte skriva att man söker KK på FL. Vi släpper detta nu, är säker på att TS fått veta allt han behöver.
  • Trombonen
    Anonym (Japp) skrev 2024-07-09 16:27:51 följande:
    Låter som ett väldigt långsökt sätt att hitta KK.
    Ja jag väl väl desperat tror jag. 🙈🙈
Svar på tråden Är det förbjudet med Kk