• Anonym (Ssss)

Får din tjej ha sex med andra för dig?

Du som är man, skulle du acceptera att din kvinna har sex med andra utan att du är involverad? Rösta och var ärliga!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får din tjej ha sex med andra för dig?
  • Anonym (oj)

Läste inte hela din fråga. Tar tillbaka den enda rösten hittills och som jag röstade. Jag väljer det första alternativet då.

• Anonym (Ssss)
    Anonym (oj) skrev 2024-07-08 19:54:58 följande:

Läste inte hela din fråga. Tar tillbaka den enda rösten hittills och som jag röstade. Jag väljer det första alternativet då.

Vad trodde du att min fråga vad? Vad råkade du rösta på? Det är tre röster nu. 
  • Anonym (oj)
    Anonym (Ssss) skrev 2024-07-08 20:01:49 följande:
    Vad trodde du att min fråga vad? Vad råkade du rösta på? Det är tre röster nu. 
    Röstade alternativ nr 3. Men sedan såg jag att mannen inte fick vara involverad. Menar hur kul skulle det vara om hon sprang och låg med kvinnor på våran enda lediga tid och inte var med mig också. Nej. Jag vill också få existera och få vara sexuell och njuta med min partner. Vill hon vara med en kvinna för sig själv och bara för att det är roligt utan att lägga djupare känslor i det så visst låt gå för någon enstaka gång då och då. Men att bli lämnad utanför varje gång är inget jag skulle uppskatta.
  • Ztiff2
    Anonym (Ssss) skrev 2024-07-08 19:48:43 följande:
    Får din tjej ha sex med andra för dig?

Du som är man, skulle du acceptera att din kvinna har sex med andra utan att du är involverad? Rösta och var ärliga!

Min tjej har sex med andra och har hjälpt flera andra med guide att komma igång med sin partner :)
  • Anonym (Givetvis får hon)

Givetvis får hon det, men hon får inte behålla mig om hon gör det.

• Anonym (Man 50)

Ja, hon har min tillåtelse och jag uppmuntrar att hon har en älskare (eller två...) Älskarinna skulle också vara ok, men har ännu inte varit aktuellt.
    Både att vi träffas på tre och att min fru träffar en älskare bara de två.

Men det skulle inte vara ok om jag inte alls är involverad på något sätt, men det måste alltså inte vara fysiskt involverad.

Det vi i huvudsak är överens om, utan att vi har satt upp några fasta regler och utan att diskutera alla små detaljer, är att i första hand föredrar jag få möjlighet ge mitt godkännande (eller att säga nej, vilket ännu inte varit aktuellt).
    I andra hand ska jag åtminstone vara informerad, helst i förväg, men jag kan också acceptera att bli informerad i efterskott om tillfället/situationen s a s kräver detta.

Utifrån mitt eget perspektiv kan tilläggas att jag på inget sätt är undergiven i vår relation, utan snarare det motsatta. Men jag tänder på och är intresserad av erbjuda detta till min fru och också själva akten gör mig upphetsad och ger mig massor av inspiration.

Vårt intresse (livsstilen?) startade på mitt initiativ och utifrån mitt intresse. Så småningom var det jag som sökte och valde ut hennes första älskare. Det är (oftast) jag som planerar och arrangerar, eller åtminstone uppmuntrar, hennes möte med en älskare.

Vi båda upplever ömsesidigt att vi gillar denna livsstilen och vi är överens med varandra om formerna för hur det i huvudsak ska gå till och hur det ska skötas. Men vi har inte diskuterat det i varje detalj och vi har inte satt upp några specifika regler, detta för att inte i onödan försvåra, begränsa eller hindra vår glädje och lust till inspirerande och härliga upplevelser.

Svar på tråden Får din tjej ha sex med andra för dig?