Får din tjej ha sex med andra för dig?
Du som är man, skulle du acceptera att din kvinna har sex med andra utan att du är involverad? Rösta och var ärliga!
Du som är man, skulle du acceptera att din kvinna har sex med andra utan att du är involverad? Rösta och var ärliga!
Läste inte hela din fråga. Tar tillbaka den enda rösten hittills och som jag röstade. Jag väljer det första alternativet då.
Läste inte hela din fråga. Tar tillbaka den enda rösten hittills och som jag röstade. Jag väljer det första alternativet då.
var*
Rösta!
Givetvis får hon det, men hon får inte behålla mig om hon gör det.
Ja, hon får lov att ligga med andra tjejer (jag är man).
Jadå
Ja, hon har min tillåtelse och jag uppmuntrar att hon har en älskare (eller två...) Älskarinna skulle också vara ok, men har ännu inte varit aktuellt.
Både att vi träffas på tre och att min fru träffar en älskare bara de två.
Men det skulle inte vara ok om jag inte alls är involverad på något sätt, men det måste alltså inte vara fysiskt involverad.
Det vi i huvudsak är överens om, utan att vi har satt upp några fasta regler och utan att diskutera alla små detaljer, är att i första hand föredrar jag få möjlighet ge mitt godkännande (eller att säga nej, vilket ännu inte varit aktuellt).
I andra hand ska jag åtminstone vara informerad, helst i förväg, men jag kan också acceptera att bli informerad i efterskott om tillfället/situationen s a s kräver detta.
Utifrån mitt eget perspektiv kan tilläggas att jag på inget sätt är undergiven i vår relation, utan snarare det motsatta. Men jag tänder på och är intresserad av erbjuda detta till min fru och också själva akten gör mig upphetsad och ger mig massor av inspiration.
Vårt intresse (livsstilen?) startade på mitt initiativ och utifrån mitt intresse. Så småningom var det jag som sökte och valde ut hennes första älskare. Det är (oftast) jag som planerar och arrangerar, eller åtminstone uppmuntrar, hennes möte med en älskare.
Vi båda upplever ömsesidigt att vi gillar denna livsstilen och vi är överens med varandra om formerna för hur det i huvudsak ska gå till och hur det ska skötas. Men vi har inte diskuterat det i varje detalj och vi har inte satt upp några specifika regler, detta för att inte i onödan försvåra, begränsa eller hindra vår glädje och lust till inspirerande och härliga upplevelser.