• JustinzeVar

J*vla äl-test

Dom första månaderna med ägglossningstest så gjorde jag inte helt rätt. Vissa månader slarvade jag och missade testa vissa dagar, andra månader testade jag bara en gång per dag för jag visste inte bättre osv.
    Jag fick ALDRIG ett positivt test, enbart svaga streck. Efter att ha läst på lite så insåg jag att det kanske inte var så konstigt. Har därför denna månad testat 3 gånger om dagen från cykeldag 8 till cykeldag 14 som är idag men ändå fått negativa resultat. Absolut att äl kanske inte ännu varit (har en cykellängd som varierar allt mellan 25-29 dagar ibland tom 34 dagar om jag varit stressad) men känner bara att jag inte är en sån som kommer få positivt.. jag känner inte av min äl som många gör så därför använder jag äl stickor.. 
    Är det någon som blivit gravid trots att ni enbart fått svaga streck? använder RFSU äl tester.

Jag orkar helt ärligt inte ha sex varje/varannan dag haha så jag vill verkligen veta ungefär när i cykeln jag faktiskt ägglossar men det är ju skit svårt

• Svar på tråden J*vla äl-test
  • Anonym (Bytt)

Hej! Testa att byta till easy at home istället. Jag fick aldrig starka streck på rfsu på flera månader, bytte till easy at home och fick klockrena 🙏 

Svar på tråden J*vla äl-test