• Anonym (X)

    Ligga med "upptagen" kvinna..

    Hur många här har eller går igång på att ligga med en upptagen kvinna, dvs någon som är i ett förhållande men inte med dig? 


    Spelar det någon roll om hon är otrogen eller har tillåtelse att ligga med andra från sin partner? 

  • Svar på tråden Ligga med "upptagen" kvinna..
  • Anonym (H)
    Anonym (X) skrev 2024-07-08 14:46:12 följande:
    Ligga med "upptagen" kvinna..

    Hur många här har eller går igång på att ligga med en upptagen kvinna, dvs någon som är i ett förhållande men inte med dig? 


    Spelar det någon roll om hon är otrogen eller har tillåtelse att ligga med andra från sin partner? 


    Några under mina singelår. Några ons där jag ibland vetat innan och ibland inte. Sen två som där vi sågs regelbundet under en period   

    Smidigt då jag inte var intresserad av seriös relation.
  • Anonym (46-åring)

    Har gärna sex med upptagna kvinnor, men ska vara med tillåtelse i så fall. Vill inte vara en del av otrohet. Jag har tillstånd att göra så (liksom min fru) då vi har ett öppet förhållande. Föredrar faktiskt att ha sex med andra kvinnor i öppna förhållanden, swingers osv då det är klart och tydligt vad det handlar om. Med singlar har jag upplevt att det lättare kan bli andra känslor inblandade också.

  • Anonym (Han)

    Ja och det var inte kul att veta att hon begav sig hem till sin man sen.. 

    jag fick känslor då hon är en fantastisk kvinna. Önskar hon vore singel såklart

  • Anonym (The Bull)

    Ja, det gör jag gärna, men då med hennes mans tillåtelse. Ingen otrohet.

  • Anonym (Levnadsglad man)
    Anonym (The Bull) skrev 2024-07-10 11:20:37 följande:

    Ja, det gör jag gärna, men då med hennes mans tillåtelse. Ingen otrohet.


    Jag ligger inte med hennes man, jag gör överhuvudtaget ingenting som har något samband med hennes man, han och jag har ingen relation till varandra, och därmed behöver jag inget som helst tillstånd eller ens bry mig om vad han tycker eller tänker.

    Jag ligger med en kvinna som samtycker och som gör sitt eget val att ligga med mig.
    Hon är en myndig och vuxen person, både fri och kapabel att fatta sina egna beslut.
    Vi har en typ av relation med varandra och jag har all anledning att respektera henne som person, hennes val och hennes beslut.

    T ex om hon önskade, om hon bad mig, att söka tillåtelse från hennes man så skulle jag respektera att hon har den önskan.
    Och jag skulle då fatta mitt eget beslut hur jag skulle gå vidare med hänsyn till hennes önskan (t ex välja avsluta eller att be om mannens tillåtelse).

    Hennes relation till mannen, deras gemensamma liv, t ex deras eventuella löften eller överenskommelser med varandra, har jag inget ansvar för och har inget med att göra.
    De är båda myndiga vuxna människor som är fria att fatta sina egna beslut, utan att jag har något med det att göra.
Svar på tråden Ligga med "upptagen" kvinna..