-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vilken typ av trekant har ni helst?
-
Ingen alls någonsin. Är ingen lösaktig person, aldrig varit, och vill inte heller dejta en slampa som delar ut sin kropp till andra i en relation. Billigt, ovärdigt, osmakligt.
-
Ingen trekant här heller, men om jag var tvungen så med 2 väldigt snälla lugna killar som bägge lider av prematur ejakulation. Så det snabbt är över.
-
Ingen
-
Ok, jag har ändrat mig nu. Jag vill ha det fast bara om det går till som jag beskrivit. Den premissen.Anonym (Ingen här heller) skrev 2024-07-07 23:47:47 följande:
Ingen trekant här heller, men om jag var tvungen så med 2 väldigt snälla lugna killar som bägge lider av prematur ejakulation. Så det snabbt är över.
-
Jag skulle kunna tänka mig olika varianter, det vill säga: två män, två kvinnor eller en man och en kvinna.
Jag är dock väldigt osäker på om jag skulle klara av att ha en trekant när det väl kommer till kritan, det är mer som en fantasi för mig. Tror att jag skulle känna mig väldigt obekväm och stel. Jag tycker redan att det är svårt som det är att öppna upp mig sexuellt för någon (i verkligheten) och att då ha sex med två personer samtidigt tror jag faktiskt inte att jag skulle våga, i sådana fall måste jag nog vara väldigt berusad, om ens då.
-
Skulle vilja ha in en man till vår trekant. Jag kommer inte klara av att tillfredställa två kvinnor men jag tillsammans med en annan man skulle kunna göra allt för att få en kvinna - gärna min tjej - få en härlig stund. Finns inget bättre än att se henne njuta.
-
3 håriga runda och goa skogshuggare
-
Vore fantastiskt i alla dess former. Tänk er att dela taxi med ett par och långsamt spårar det ur i baksätet. Tungor och kukar lite här å var. Lite undernärd sen en tid så skulle kunna tänka mig en Trekant med män som suger varandra.
-
Har fantiserat ett tag om hur det hade varit att ha trekant med min sambo och en man till. Finns ju två sidor. Såklart vill jag ha henne för mig själv men samtidigt så skulle det vara upphetsande att se henne njuta av två kukar. Hon själv är inte så övertygad om det men har sagt att det kanske är skönt men vet inte.
-
Jag skulle föredra två män och en kvinna. Då kan man faktiskt göra något, typ penetrera två hål samtidigt eller liknande. Två kvinnor och en man känns mer meningslöst. Har sett det i porr, typ ena tjejen blir påsatt medan den andra mest sitter bredvid och tramsar sig.
Nej jag röstar för att vara med en annan man och ta hand om en kvinna. -
Hojta till om du vill ha tips och råd för en som levt ut hotwife och trekanterAnonym (Man34) skrev 2024-07-13 22:42:19 följande:
Har fantiserat ett tag om hur det hade varit att ha trekant med min sambo och en man till. Finns ju två sidor. Såklart vill jag ha henne för mig själv men samtidigt så skulle det vara upphetsande att se henne njuta av två kukar. Hon själv är inte så övertygad om det men har sagt att det kanske är skönt men vet inte.
-
Trekant ska va med två män. Fast gärna fler ändå :) jag gillar att ha sex med flera män samtidigt
-
Härliga Ebba!
-
två män som sätter på varandra /kvinna
-
Gärna med en man och en kvinna. Då kan jag och hon ligga i en 69a och han tar mig bakifrån.
-
Fråga din pojkvän vetja :)Anonym (Ebba) skrev 2024-07-14 21:53:33 följande:
Trekant ska va med två män. Fast gärna fler ändå :) jag gillar att ha sex med flera män samtidigt