• Anonym (Anonym)

Min klitoris är så stor

Hej pinsam fråga men min klitoris är så stor, så jag har komplex för den. Den är cirka 2,5 cm. fler tjejer som har stor här inne? Tycker bara man hör om tjejer som har så små så man knappt ser den, ett knappnålshuvud. Min är ju enorm då i jämförelse. 

• Svar på tråden Min klitoris är så stor
  • Anonym (Anonym)

Hur ska jag tänka för att våga visa mig? jag har svårt att slappna av för jag tänker bara på hur ful/äcklig jag är.

• Anonym (Bara praktiskt)

Det är bara praktiskt att du har det, det har jag med och jag störde mig på den...men ärligt talat jag har aldrig haft dåligt sex. Även när jag var ung, nervös, oerfaren, fumlig med nervös fumlig oerfaren kille...På grund av att den är så tydlig och känslig blev det alltid fantastiskt ändå. Jag skulle kunna vara med världens sämsta älskare och ändå ha rätt trevligt. Det är en superkraft.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-07-07 19:30:27 följande:

Hur ska jag tänka för att våga visa mig? jag har svårt att slappna av för jag tänker bara på hur ful/äcklig jag är.

Alla ser olika ut och du är unik.
    Älska dig själv så kommer resten av sig självt.
    Jag har mindre modell och önskade länge att jag haft större.
    Men det viktigaste är att den fyller sin funktion och att du är trygg i dig själv
  • Anonym (M)

Avis!! Min är liten och får sällan orgasm ? aldrig fått orgasm av enbart penetration? och klitorisorgasm är rätt svagt 

• Anonym (Olala)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-07-07 19:30:27 följande:

Det är en känsla som du bör jobba på, de flesta män bryr sig inte om storleken på klitoris. Personligen föredrar jag större, men av val av partner så spelar det ingen roll för mig.
  • Nicke989

Jag har gillat alla storlekar på klitoris som jag fått bekanta mig med, men om jag måste välja så föredrar jag de större. Din storlek verkar helt rätt. Varför skulle du ha komplex för den?

• Anonym (Viva)

Jag föreslår att du tittar lite på hur olika kvinnors sexuella anatomi kan vara, även i övrigt.

Det finns inte bara ett sätt att se ut på nedtill, en massa olika utseenden är helt normala.

www.labialibrary.org.au/

• Anonym (Slickaren)

Kvinnor ser lite olika ut, alla varianter är bra. De större modellerna är lättare att hitta med tunga och fingrar. Bara njut av din kropp.

• Anonym (HF)

Den krymper sedan när du hamnar i klimakteriet.

• Anonym (Cilla)

Good for you! Lättare för din partner att hitta, lättare för dig själv att stimulera dig själv. Själv har jag en så liten att jag knappt får grepp om den med fingrarna - DET är ett problem...

Svar på tråden Min klitoris är så stor