• Anonym (Undrande)

    Club Adam och Eva

    Hej,

    Jag har två frågor angående Club Adam och Eva.

    1. Hur kallt är det i lokalen? Jag är rädd att jag kommer frysa i den delen där man ska vara avklädd. Har dem höjt värmen över normala eller hur är det?

    2. Förväntas det att man ska ha skor i den avklädda delen eller är det OK att gå i strumplästen/barfota? hur gör dem flesta?

    Tacksam för svar Kyss

  • Svar på tråden Club Adam och Eva
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Undrande) skrev 2024-07-07 16:44:40 följande:
    Club Adam och Eva

    Hej,

    Jag har två frågor angående Club Adam och Eva.

    1. Hur kallt är det i lokalen? Jag är rädd att jag kommer frysa i den delen där man ska vara avklädd. Har dem höjt värmen över normala eller hur är det?

    2. Förväntas det att man ska ha skor i den avklädda delen eller är det OK att gå i strumplästen/barfota? hur gör dem flesta?

    Tacksam för svar  // Kyss


    Jag trodde damerna gick i pumps eller så? Hur gör killarna?
  • Anonym (Swing)

    1. Du lär inte frysa någon stans i lokalerna om du inte är extremt frusen - onormalt extremt frusen.
    Brukar snare bli väl varmt sp man gärna tar paus vid ac:n.

    2. Man gör precis som man vill! Finns pool så har stay-upsen rykt tidigt pga poolbad så tar i alla fall inte jag på mig det igen och därmed heller inga skor.
    Smidigare utan än vingla omkring på höga klackar.

  • Anonym (Nyfikna)

    Vi kapar tråden med en annan fråga.
    Har varit intresserade av av göra ett besök länge.
    Men är egentligen bara nyfikna första gången och vet inte om det kommer att hända något med några andra.
    Isåfall mest intresserade av par.
    När det står par och medlemskillar.
    Vad är det för kriterier på de killarna som får medlemskap som singel?

  • Anonym (Swing)
    Anonym (Nyfikna) skrev 2024-07-07 21:13:19 följande:

    Vi kapar tråden med en annan fråga.
    Har varit intresserade av av göra ett besök länge.
    Men är egentligen bara nyfikna första gången och vet inte om det kommer att hända något med några andra.
    Isåfall mest intresserade av par.
    När det står par och medlemskillar.
    Vad är det för kriterier på de killarna som får medlemskap som singel?


    Står på hemsidan.
  • Loxxx
    1. Som kvinna är det väl lättare att börja med lite kläder, underkläder/body, för att vid behov anpassa.

    2. Kvinnor brukar väl ha skor på sig.
  • Anonym (Undrande)
    Loxxx skrev 2024-07-30 19:48:03 följande:
    1. Som kvinna är det väl lättare att börja med lite kläder, underkläder/body, för att vid behov anpassa.

    2. Kvinnor brukar väl ha skor på sig.
    Har du varit på club Adam och Eva?
  • Anonym (S)
    Sugetpar skrev 2024-08-04 18:32:34 följande:

    Vi har varit på Adam&Eva 😃


    Vad kan man förvänta sig om man kommer dit som ensam kvinna?
  • Anonym (Undrande)
    Sugetpar skrev 2024-08-04 18:32:34 följande:

    Vi har varit på Adam&Eva 😃


    Okej, brukar kvinnor ha skor på sig? Hur gör männen btw? 

    Vad brukar folk ha på sig? 
  • Sugetpar

    När vi har varit där så har det varit blandat när det gäller klädsel. vi själva är alltid nakna:)

  • Anonym (Swing)
    Anonym (Undrande) skrev 2024-08-04 18:45:07 följande:
    Okej, brukar kvinnor ha skor på sig? Hur gör männen btw? 

    Vad brukar folk ha på sig? 
    Det går inte att säga något generellt utan folk gör som de vill och det är olika ifrån gång till gång.

    En del män är nakna, en del har kalsonger, några har handduken knuten runt höften och några har ett skynke/sarong knutit vid höfterna.

    En del kvinnor har mer eller mindre visande underkläder,  en del är nakna, några har handduk/sarong knutit om sig.
    En del har skor, men de flesta är nog i stay-ups eller barfota.

    En del har mer kläder på sig i början än på slutet...
    Så länge du inte springer runt hela kvällen i skoteroverall eller burka lär du inte vara särskilt originell.
    Och ingen bryr sig om vad andra har på sig.
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Swing) skrev 2024-08-04 20:21:49 följande:
    Det går inte att säga något generellt utan folk gör som de vill och det är olika ifrån gång till gång.

    En del män är nakna, en del har kalsonger, några har handduken knuten runt höften och några har ett skynke/sarong knutit vid höfterna.

    En del kvinnor har mer eller mindre visande underkläder,  en del är nakna, några har handduk/sarong knutit om sig.
    En del har skor, men de flesta är nog i stay-ups eller barfota.

    En del har mer kläder på sig i början än på slutet...
    Så länge du inte springer runt hela kvällen i skoteroverall eller burka lär du inte vara särskilt originell.
    Och ingen bryr sig om vad andra har på sig.
    Okej tack för svar!
  • Loxxx
    Anonym (Undrande) skrev 2024-08-04 15:58:44 följande:
    Har du varit på club Adam och Eva?
    Ja, men det var ett tag sedan ( flera år).
  • Anonym (Man34)

    Bra svar! Har tänkt åka dit med sambon men svårt att få till det med barnvakt o sånt. Vore en upplevelse! 

  • PorterPelle

    Det är varmt och skönt i lokalerna, de vill ju att vi ska trivas där och komma tillbaka :)
    Alla typer av klädsel förekommer från helt naket till alla typer av sexiga outfits. Mer snyggt på klätt i början och mer naket ju senare det blir. Det går maskor på strumpor så de åker av osv. Du kommer trivas hur ni än klär er och ha en underbar sexig och skön natt bland alla andra som njuter av sex. 

Svar på tråden Club Adam och Eva