Hur lätt smittar sexuella sjukdomar?
Har känt en kille sedan i höstas, vi har träffats några få gånger det senaste halvåret. Han vill att vi ska ha sex (bara sex, ingen relation) men jag har hållit tillbaka av olika orsaker. Vi träffades för några dagar sedan och hade inga kläder på, han hade kalsonger men jag hade inga trosor. Inget sex, men jag satt i hans knä och vi gned oss mot varandra om man säger så. Hur som helst så såg jag ett par gånger att hans ollon stack ut så jag vet inte om det gneds mot mitt underliv. Och nu är problemet att det har kommit fram att han hade en sexuell sjukdom för ett tag sedan... Jag vet inte vilken det var eller om han tagit någon kur för det och nu är jag så klart orolig för att han ska ha kunnat smitta mig med något, antingen samma som han hade då eller något nytt. Litar inte ett dugg på honom längre! Jag förstår att det kanske låter överdrivet men jag vill verkligen inte ha några sexuella sjukdomar så klart :( Har inga symptom än men det var inte så länge sedan heller...
Tänkte antagligen testa mig men vet inte vilka sjukdomar jag borde tänka på eller hur snabbt man kan testa. 1177 verkar tycka att det ska ha gått minst en vecka iaf men räcker det? Tänker på klamydia, gonorré, syfilis. Såg inga vårtor runt ollonet. Borde jag testa för HIV också, eller några andra sjukdomar? Verkligen orolig nu :(