• Nasta

    Hittat gamla sex leksaker I hans byrålåda!

    Vi har varit ihop i nästan 1 år, har väldigt fint och kärleksfullt förhållande. Vi älskar att ha sex och älska och köper och beställer sex leksaker tillsammans. Idag hittade jag två begagnade små kvinnlig vibrator i hans byrålåda. Det kändes inte bra måste jag säga. Tog dem direkt och slängt dem.
    Vet inte om jag ska ta upp det med honom? Eller ska jag bara vara tyst och blunda?! 
    Han säger alltid att han har aldrig varit så intresserad av sex leksaker som nu med mig för att jag är också intresserad, men nu har jag hittat gamla små vibrator!

  • Svar på tråden Hittat gamla sex leksaker I hans byrålåda!
  • Anonym (lol or?)

    herregud så patetiskt, slängde hans sexleksaker?! starkt jobbat

  • Anonym (E)

    Jag tycker du ska be om ursäkt!! Du har aldrig tänkt på att de kanske är hans?! Oavsett så har du ingen rätt att slänga hans saker.

  • Dexter dot com

    Varför rotar du i hans byrålådor och varför tycker du att du har rätt att slänga hans ägodelar?

  • Tecum

    Eftersom det känns så jobbigt för dig att ha hittat dem att du både slängde dem och har behov av att skriva om det här tycker jag att du ska fråga honom om dem så du slipper ligga sömnlös och övertänka.

    Troligen köpte han dem åt någon flickvän som sen inte var intresserad.

  • Anonym (L)

    Ja? Jag har också "gamla" sexleksaker.

    Hade min nya kille hittat dem och slängt bort dem så hade jag haft god lust att slänga bort honom. Vilket övertramp och stor rödflagg!

Svar på tråden Hittat gamla sex leksaker I hans byrålåda!