• SamuelR

Vad tycker ni äldre kvinnor om åldersskillnad på sexuellt

Tja! Hur får ja er äldre kvinnor (35-40+) på fall ? Vill så gärna skaffa en knull kompis på den åldern o leva fritt ?
    tips på vart ja kan hitta Partners?

• Svar på tråden Vad tycker ni äldre kvinnor om åldersskillnad på sexuellt
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mums)

TS, det är nog inga problem att som ung man få mogna kvinnor på fall. 😊
    Jag är 40+ och tänder stenhårt på yngre män, helst omkring 22?30 år, kanske uppåt 35 år.
    Det jag faller för är er livsglädje, fördomsfrihet och nyfikenhet på livet. 😉 Ni har ofta självdistans och njuter av livets goda.
    Förutom de här egenskaperna, som ju är vanliga hos er unga män, ska jag inte hymla om att även era fysiska företräden lockar: finns det något vackrare än en lång, vältränad ung man med väl tilltagen utrustning? Som 40.+ uppskattar jag att ni är hårda, både här och där, 😏 och både villiga och kapabla att ta hand om kvinnors behov. 😉
    Ts, mitt tips är att träna, ta hand om ditt utseende, koppla på din charm och ge dig ut i sommaren och se vad som kan hända. Jag lovar att du får napp av någon het milf, (jag vet att jag inte är ensam om att uppskatta unga hingstar) kanske på jobbet, via vänner, på gymmet eller på krogen, lycka till! 🤗

• SamuelR
    Anonym (Mums) skrev 2024-07-03 00:46:22 följande:

Jag är 40+ och tänder stenhårt på yngre män, helst omkring 22?30 år, kanske uppåt 35 år.
    Det jag faller för är er livsglädje, fördomsfrihet och nyfikenhet på livet. 😉 Ni har ofta självdistans och njuter av livets goda.
    Förutom de här egenskaperna, som ju är vanliga hos er unga män, ska jag inte hymla om att även era fysiska företräden lockar: finns det något vackrare än en lång, vältränad ung man med väl tilltagen utrustning? Som 40.+ uppskattar jag att ni är hårda, både här och där, 😏 och både villiga och kapabla att ta hand om kvinnors behov. 😉
    Ts, mitt tips är att träna, ta hand om ditt utseende, koppla på din charm och ge dig ut i sommaren och se vad som kan hända. Jag lovar att du får napp av någon het milf, (jag vet att jag inte är ensam om att uppskatta unga hingstar) kanske på jobbet, via vänner, på gymmet eller på krogen, lycka till! 🤗

Grymt skriver, uppskattar för det fina svaret!
    det ska jag absolut tänka på
    <3
  • Anonym (Kvinna 40+)

Hur gammal är du TS om man får fråga?

• Anonym (Cougar town)

Du kan lära dig ordet "medelålders" och lägga ner "äldre kvinnor" till att börja med, för en kvinna på 35 är inte en "äldre kvinna" bara för att hon är äldre än du,
    stackars lilla fjunis.

• Anonym (Kvinna40)

Jag är 40 och hade väl kunnat tänka mig en på 20 eller mer som ren knull kompis 

• Anonym (Man)
    Anonym (Mums) skrev 2024-07-03 00:46:22 följande:

Samma råd vill jag ge unga kvinnor. Tränar dom och tar hand om sin kropp kan dom attrahera en mogen man. Daller klarar vi oss utan.
  • Anonym (Lugn)
    Anonym (Cougar town) skrev 2024-07-04 00:24:34 följande:

Du kan lära dig ordet "medelålders" och lägga ner "äldre kvinnor" till att börja med, för en kvinna på 35 är inte en "äldre kvinna" bara för att hon är äldre än du,
    stackars lilla fjunis.

Det kanske du kan bjuda på om det är en yngling på 20-ish eller? För honom är 35+ äldre.
  • Anonym (Cougar town)
    Anonym (Lugn) skrev 2024-07-04 11:12:00 följande:
    Det kanske du kan bjuda på om det är en yngling på 20-ish eller? För honom är 35+ äldre.
    Jag bara säger vad som inte funkar för majoriteten av de i hans målgrupp.

Om han är dum nog att inte ta mitt råd så får han skylla sig själv.
  • Anonym (B)

Lär er att skriva -äldre än mig som är X år. Blir extremt fel att säga äldre utan kontext då 35-40 ej är den kategorin. Äldre är från ca 65+.

• Melerad ögonfärg

Bra tips hitintills och skulle vilja tipsa om att gå en kurs, typ matlagning, tango, drejning?
    Tror att nyckeln är att komma din målgrupp in på livet, så att de får en chans att uppleva din charm och se dina signaler.
    När jag var ung gick jag en massage-kurs. Hade jag inte haft en flickvän då så hade jag kunnat få en del napp.
    Lycka till!

• Fjäril kär

Jag är 47 år och om nån kille runt 30 överhuvudtaget skulle närma sig mig i ett syfte att  ragga upp mig för sex så behöver han lägga fokuset på allt annat UTOM sex.  Ska jag bli intresserad måste det finnas nåt annat att bli attraherad av . Ett intressant yrke, en spännande utbildning,  ha nåt innanför pannbenet,  ett driv,  nånting som liksom gör att jag fastnar och blir betagen. Helt enkelt ha samma egenskaper som jag finner attraherade hos en man i min egen ålder eller äldre. 

• SamuelR
    Anonym (Kvinna40) skrev 2024-07-04 00:27:27 följande:

Jag är 40 och hade väl kunnat tänka mig en på 20 eller mer som ren knull kompis 

Ska vi lägga till varann privat? Låter intressant för mig
  • Anonym (K)

Jaaadu?Hur gammal är du?

• SamuelR
    Anonym (K) skrev 2024-07-07 09:19:14 följande:

Jaaadu?Hur gammal är du?

24, född 1999
Svar på tråden Vad tycker ni äldre kvinnor om åldersskillnad på sexuellt