• Anonym (skulle ju inte ske)

    KK som spårat ur

    Sen nio år tillbaka har jag en KK och har varit hur läckert som helst..Heta möten nån gång i månaden..I början var vi båda sambos men hon separerade för några år sen men vi fort satte ändå..Har även brutit några gånger då det finns ett uns av samvete nånstans..men går fan inte att avsluta..har börjat igen och vi har båda fått mer känslor skulle kunna säga att vi är mer än KK..börjar känna at det är hon jag vill bli gammal med men är komplicerat..
    Hur håller man det på KK nivå?Nån mer som träffats så och det har funkat?

  • Svar på tråden KK som spårat ur
  • Anonym (?)

    Varför måste ni hålla det på en kk-nivå? Varför inte ta det vidare till ett förhållande? 

  • Anonym (skulle ju inte ske)

    Nej är ju det vi funderar på inte göra längre..men tänkte mer om erfarenheter om att KK utvecklats..

  • Ascendere

    KK som går till relation är nog en av de former som har störst chans att hålla tänker jag. Är ni fortfarande kåta på varandra efter 9 år har ni nog goda chanser att det fortsätter så, förutsatt att ni är hyfsat kompatibla på andra områden. 

    Jag tror bestämt att det är attraktion som är basen en bra relation bygger på för många människor, och att det blir betydligt svårare om man börjar i andra änden och försöker bygga något med någon som "tickar alla boxar" och kanske fungerar bra som team men där kemin är svag eller saknas. 

    Ta det lugnt och gå inte för fort fram bara så kommer det bli kanon för er! 

  • Anonym (skulle ju inte ske)

    Ja vi är verkligen kåta på varann fortfarande..tänker att det måste vara det perfekta sättet att träffas på..menar vi vet ju att vi funkar sexuellt och börjar hitta mer som klickar

  • Anonym (lång tid)

    Rent språkligt tycker jag inte att er relation platsar in under begreppet KK eftersom det verkar som att det alltid varit så under dessa nio år att minst en av er har varit upptagen på annat håll. Så är det mer en vanlig affär ni haft. 

    Tycker också att nio år är lång tid för att komma till skott, och när ni nu ännu inte gjort det så finns det antagligen en god anledning till det. Om inget annat så föredrar ni nog båda status quo istället för att försöka er på en relation med någon som bevisligen inte är den trogna typen.

  • Anonym (Bin)

    Eftersom ni är av samma skrot och korn, och båda varit otrogna på varsitt håll, så passar ni nog bra tillsammans.

Svar på tråden KK som spårat ur