Smärta i knä/ben
Hej alla fina människor!
Blir snart galen här hemma så tänkte höra om någon person på denna sida kan ge råd eller tips som kanske har/haft liknande symtom.
Jag har haft problem med mitt högra knä/ben i snart ett halvår nu. Grejen är att smärtan kommer och går, i just knäskålen kan smärtan bara komma helt plötsligt och det är inte när jag gör något särskilt liksom. Sen om jag trycker på en viss punkt på knäskålen så gör det ont och känns liksom obehagligt inne i knät. Vissa dagar könner jag ingenting, sen ibland kan knät kännas svullet fast man egentligen inte ser så jättemycket. Ibland när jag sitter eller ligger kan det också göra ont och ibland inte. I vissa fall värker även underbenet men ibland inte, sen om jag ligger på höger sida så efter en stund börjar det värka ungefär från höften och ner. Har inte kunnat ligga på sidan på flera månader nu. Sen även om jag suttit skräddare och ställer mig upp så har jag en otrolig smärta från sidan höften och ner. Varit hos läkare som bad mig ta smärtstillande och gå till en sjukgymnast, fick övningar som jag hållt på med i månader men inget hjälper. Har nu det senaste börjat googla en del och blivit livrädd för att det ska vara cancer.