• Anonym (Bergman)

    Fleshlight bra?

    Undrar om det är någon här som har en fleshlight? Och som kan ge en kort recension?

  • Svar på tråden Fleshlight bra?
  • Anonym (najs)

    Det finns många olika som också känns olika. Första jag köpte gillade jag väldigt mycket, köpte en till för skoj skull men gillade inte den lika mycket. Skulle alldrig mer få för mig att använda något annat än den första jag köpte då det är 100x bättre än handen

  • Anonym (Batongen)

    Satsade på en med vibration, en Tenga Flip. Häftig känsla, trång och skön som äkta vara, och så vibration som kan ökas eller vara oregelbunden. Använder tengan både ensam och tillsammans med frun, och hon med sin Satisfyer.

    Tengan är ganska dyr, från 1000 kr, men om man drar ner på champagnen så har man råd.

  • Anonym (Batongen)

    Första gången jag föreslog att jag skulle skaffa en manlig massageapparat så tyckte hon att det var hemskt, äckligt, perverst. Men så småningom insåg hon (och jag) att vi ju accepterar kvinnliga leksaker i sängen. Så motståndet bottnade nog i en föreställning om att mannens sexualitet är mindre värd, "fulare", än kvinnlig. 

    Sen skaffade jag en jätteskön, och hon har sin. Vi avslutar alltid sida vid sida i sängen med varsin leksak som får oss att komma.

  • Anders 386

    Självklart borde alla män testa. Om inte annat så för att stilla sin nyfikenhet. 

    Inte mycket att recensera, kan bara konstatera att den är väldigt skön. 

  • Gaskarl

    Är inne på min andra. Det var eg inget fel på den första, det var en helt vanlig enkel, men jag köpte även en som ska vara gjuten efter en speciell kvinnas kön, lite större blygdläppar bl.a..Inte någon märkbar skillnad i känslan, men ser mer verklig ut.

  • Meenos

    har endast testat med ett långfinger och tycker dom är alldeles för tighta, Tror seriöst inte jag skulle tycka det är skönt, Men visst materialet är ju skönt o så. 


     


    sen med rengöring och allting, ja vet inte. 

  • Tremere

    Jag har haft två olika.


    Första köpte jag i affär här och den andra beställde jag via TEMU.


    Kan säga att den billiga via TEMU var betydligt bättre.


    Första var av denna modell: Pleasure Stroker - Real Feel Onaniprodukt - Köp Här - Sinful.se

    D
    en från TEMU är av denna modell 1st sexleksakskopp för manlig onanist simulerade sexverktyg - Temu Sweden

    T
    ycker bättre om den i plaströr för att man kan skapa ett vakum i genom att hålla för hålet högst upp.


    Den utan hölje var dessutom lite för grund så att man "slog i botten"
    Jag har satt ett par hårsnoddar runt den mjuka delen för att få den extra trång. :)

Svar på tråden Fleshlight bra?