Sex ska va kul
Sex ska vara skönt men framför allt kul. Är sexet inget bra då är det ingen idé att ha sex. Jag vill gärna utforska och upptäcka personen jag har sex med. Jag kan också uppskatta att onanera på egen hand till en bra film eller så.
Sex ska vara skönt men framför allt kul. Är sexet inget bra då är det ingen idé att ha sex. Jag vill gärna utforska och upptäcka personen jag har sex med. Jag kan också uppskatta att onanera på egen hand till en bra film eller så.
tja, det är givet
Marika Smith har en bra podd
Gurkor är gröna på utsidan.
All sex kommer inte att bara bra. Det är orealistiskt att tänka så. Men man ska inte tvinga någon till något.
Vad är tänkt att diskutera?
Kul? Det ska vara hett.
Kul? Så att man skrattar i sängen?
Nja, det tänder inte mig. Det ska vara hett, snuskigt, allvarligt, brunstigt.
Skrattet löser upp spänningar, och jag vill behålla spänningen.
Sen kan det väl finnas lägen där ett skratt bryter ut, men bara som ett avslut eller en paus i ligget, i så fall.
Kul? Så att man skrattar i sängen?
Nja, det tänder inte mig. Det ska vara hett, snuskigt, allvarligt, brunstigt.
Skrattet löser upp spänningar, och jag vill behålla spänningen.
Sen kan det väl finnas lägen där ett skratt bryter ut, men bara som ett avslut eller en paus i ligget, i så fall.
Det jag menar med kul är att det ska vara roligt att utforska varandra och ha det skönt tillsammans. Kanske göra nåt som man inte brukar göra. Testa på nya saker.
Det jag menar med kul är att det ska vara roligt att utforska varandra och ha det skönt tillsammans. Kanske göra nåt som man inte brukar göra. Testa på nya saker.