• SannnaB

Sex ska va kul

Sex ska vara skönt men framför allt kul. Är sexet inget bra då är det ingen idé att ha sex. Jag vill gärna utforska och upptäcka personen jag har sex med. Jag kan också uppskatta att onanera på egen hand till en bra film eller så. 

• Svar på tråden Sex ska va kul
  • Anonym (V)

tja, det är givet

Marika Smith har en bra podd

• Anonym (Bobvious)

Gurkor är gröna på utsidan.

• Anonym (Xm)

All sex kommer inte att bara bra. Det är orealistiskt att tänka så. Men man ska inte tvinga någon till något.

• JJ19
    SannnaB skrev 2024-06-30 08:42:53 följande:
    Sex ska va kul

Sex ska vara skönt men framför allt kul. Är sexet inget bra då är det ingen idé att ha sex. Jag vill gärna utforska och upptäcka personen jag har sex med. Jag kan också uppskatta att onanera på egen hand till en bra film eller så. 

Håller med! Sex ska vara kul! Härligt att skratta tillsammans i sängen :)
  • Anonym (gg)

Kul? Det ska vara hett.

• KimLinnefeldt

Kul? Så att man skrattar i sängen?

Nja, det tänder inte mig. Det ska vara hett, snuskigt, allvarligt, brunstigt.

Skrattet löser upp spänningar, och jag vill behålla spänningen.

Sen kan det väl finnas lägen där ett skratt bryter ut, men bara som ett avslut eller en paus i ligget, i så fall.

• Anonym (gg)
    KimLinnefeldt skrev 2024-07-01 15:27:35 följande:

Kul? Så att man skrattar i sängen?

Nja, det tänder inte mig. Det ska vara hett, snuskigt, allvarligt, brunstigt.

Skrattet löser upp spänningar, och jag vill behålla spänningen.

Sen kan det väl finnas lägen där ett skratt bryter ut, men bara som ett avslut eller en paus i ligget, i så fall.

Exakt. Jag hatar när folk i porr skrattar också eller ler på ett sätt där det märks att de inte alls är kåta på riktigt. 
  • SannnaB

Det jag menar med kul är att det ska vara roligt att utforska varandra och ha det skönt tillsammans. Kanske göra nåt som man inte brukar göra. Testa på nya saker.

• JJ19
    SannnaB skrev 2024-07-02 09:44:35 följande:

Det jag menar med kul är att det ska vara roligt att utforska varandra och ha det skönt tillsammans. Kanske göra nåt som man inte brukar göra. Testa på nya saker.

Du verkar ha en härlig inställning till sex tycker jag!
    Precis så ska det vara om man frågar mig.
Svar på tråden Sex ska va kul