• Anonym (M)

Namn till tvillingar

Väntar tvillingar. En flicka och en pojke.
    har några namnförslag men vill gärna höra vad ni tycker. Meja, Melina, Matilda, Moa tänkte jag som flicknamn.
    Milo, Mio, Malte som pojknamn. Vilka va finast? Och vilka passar bäst ihop :) ?

• Svar på tråden Namn till tvillingar
  • Theaass99

Malte låter som ett hästnamn. Milo är fint. Matilda är helt okej, Melina är fint. Meja är inte så fint 

• Anonym (Em)

Fina namn! Jag gillar Melina och Milo bäst :)

• Bergegardh

Inte Malte och inte Meja. De andra är fina men Mio och milo kanske är på gränsen för likt moa. Inte roligt när de blir större och alltid tror att du ropade på den ena när det egentligen var den andra. 

• Anonym (M)
    Bergegardh skrev 2024-06-29 00:01:26 följande:

Inte Malte och inte Meja. De andra är fina men Mio och milo kanske är på gränsen för likt moa. Inte roligt när de blir större och alltid tror att du ropade på den ena när det egentligen var den andra. 

Håller med dig, sant! Men vad tror du om Matilda och Milo? :)
  • Anonym (P)

Meja och Mio definitivt av de namnen. Även om jag egentligen inte gillar nått av dem. Men det är ju ni som ska gilla namnen så ta det som känns bäst ☺️

Om jag väntade tvillingar och hade bestämt mig för att namnen skulle börja på M så hade jag valt antingen:

Mila och Manne
    Maya och Max

• Anonym (G)
    Anonym (P) skrev 2024-06-29 20:40:58 följande:

Meja och Mio definitivt av de namnen. Även om jag egentligen inte gillar nått av dem. Men det är ju ni som ska gilla namnen så ta det som känns bäst ☺️

Om jag väntade tvillingar och hade bestämt mig för att namnen skulle börja på M så hade jag valt antingen:

Mila och Manne
    Maya och Max

Sen när är Manne ett namn
  • Anonym (Queque)

Är Milo ett riktigt namn? Inte för en hund lr?

Svar på tråden Namn till tvillingar