• Anonym (TS)

Starkare eller svagare plus?

Vet att man inte ska fortsätta testa men har två MA i bagaget så det är liksom det enda sättet att kanske få nån varning känns det som.
    Tycker ni att strecket på den andra bilden är starkare eller svagare? Det är ju bredare men lite ljusare eller?
    Det första är från vecka 5+1 och det andra från vecka 6+1 (idag). Det var tre test i förpackningen så det var därför jag tog det sista nu.

Tacksam för svar! 
  • Svar på tråden Starkare eller svagare plus?
  • Anonym (f)

Jag tycker tyvärr det ser ljusare ut. Det behöver ju dock inte betyda något. Vissa test blir inte lika mörka som andra. Jag har tagit flera test vid samma tillfälle och ändå har vissa varit lite starkare än andra. Förstår dock absolut don oro eftersom jag också varit med om detta och förlorat flera graviditeter.

• Anonym (TS)
    Anonym (f) skrev 2024-06-28 12:05:53 följande:

Jag tycker tyvärr det ser ljusare ut. Det behöver ju dock inte betyda något. Vissa test blir inte lika mörka som andra. Jag har tagit flera test vid samma tillfälle och ändå har vissa varit lite starkare än andra. Förstår dock absolut don oro eftersom jag också varit med om detta och förlorat flera graviditeter.

Det är samma sorts test.. så det är ju inte så bra isåfall 
    Jag har barn också men har som sagt haft två MA.
  • Anonym (TS)

Nån mer? Ser det svagare ut? 

• Anonym (TS)

Fick en liten blödning i måndags så kanske är missfall på g då iallafall 

• EFW

Eftersom det är olika ljus på bilderna så är det omöjligt att se (olika blå nyan) men min erfarenhet är att sträcker blir jämnare med ökat hcg. 😊 

• Anonym (TS)
    EFW skrev 2024-06-28 16:25:50 följande:

Eftersom det är olika ljus på bilderna så är det omöjligt att se (olika blå nyan) men min erfarenhet är att sträcker blir jämnare med ökat hcg. 😊 

Tack för svar!
    De är tagna på samma ställe men vet inte om ljuset är olika ..  Hoppas det stämmer .. är väldigt orolig nu , kom precis hem från en resa och är lite nojig för flyget osv även om sånt ska vara ofarligt. 
  • Anonym (TS)

Uppdaterar ifall nån annan som också är orolig läser. Gjorde inte nått mer test efteråt för det känns som att man blir knäpp av att hålla på och jämföra men idag gjorde jag VUL (bokade privat) och allt såg bra ut :) 
    Vecka 7+6 enligt senaste mens och 8+2 enligt VUL.
    Vet ju såklart inte vad som händer sen men just nu är det bra iallafall.

• EFW
    Anonym (TS) skrev 2024-07-10 16:43:34 följande:

Uppdaterar ifall nån annan som också är orolig läser. Gjorde inte nått mer test efteråt för det känns som att man blir knäpp av att hålla på och jämföra men idag gjorde jag VUL (bokade privat) och allt såg bra ut :) 
    Vecka 7+6 enligt senaste mens och 8+2 enligt VUL.
    Vet ju såklart inte vad som händer sen men just nu är det bra iallafall.

Vad skönt att höra att allt gick bra 😊
Svar på tråden Starkare eller svagare plus?