• Anonym (Hetttt)

Tycker han om mig?

Jobbar ihop med en kollega som jag tycker om väldigt mycket men ingenting jag visat bara att jag är trevlig och kan skoja och prata om annat. Men jag vill som tro att han tycker om mig väldigt mycket och kan bete sig lite sådär som när man var liten och var kär i någon?Knuffa lite på mig, säga något skämtsamt, retas lite, stöta in mig, omtänksam, frågar hur jag mår, får en kram, osv?Problemet är bara att vi har en väldigt nära relation och äldre än mig men han är inte I en relation. Ibland när vi sitter på möten mittemot varandra så kan jag drömma mig bort och fantisera om honom?Väldigt snygg och attraktiv man men jag skulle aldrig någonsin göra ngt men fantisera är hett och sexigt gärna under möten. 

• Svar på tråden Tycker han om mig?
  • Anonym (clouuud)

Alltid kul med en jobbflirt! Men av erfarenhet är det ofta inget speciellt om man gör något åt saken? Men fantasin är kul!

• Anonym (Kan han mycket väl göra)

Det kan vara så att han är intresserad, men som äldre man på sin egen arbetsplats med sin egen yngre kollega så vågar man inte. Det skulle åtminstone inte jag våga.

Det är långt mindre risk för henne (Än så länge, men i framtiden kommer det här vara lika riskabelt oavsett, men vi är inte där ännu) att ta initiativ och försöka ta det vidare. Så jag hade fegat och hoppats på att hon skulle göra något.

Som man och ragga på jobbet, för att våga det behöver man ha en kvinnlig chef och att hon är äldre än en själv. Då vågar man ragga på henne, inte annars och inte på någon annan.  

• Anonym (Hej)

Precis som ovanstående säger - fullt möjligt att han är intresserad, men som äldre manlig kollega vågar man inte ta såna risker om det inte är väldigt uppenbart eller hon själv uttrycker sitt intresse. Är själv i en sån situation. (Hon är upptagen dock).

• Anonym (easy)

Det värsta är att om andra upptäcker detta så blir det så mycket prat och skvaller. Kommer han in i rummet så stirrar alla på dig och fnissar. Eller annars så blir de irriterade och tycker att det är fel. Det blir ett ständigt babblande om detta eftersom folk älskar skvaller och att lägga sig i. Har själv varit med om detta och det var jättejobbigt.

Svar på tråden Tycker han om mig?