• Anonym (Kulla)

    Trött på att rida + fläkt

    I värmen vill sambon jag ska rida mest hela tiden och själv har han riktat en fläkt mot sig. börjar få mindre lust och hur säga det?

  • Svar på tråden Trött på att rida + fläkt
  • Fjäril kär

    Men säg att det är jobbigt med sex när det är varmt. Du kan ju faktiskt säga nej? 

  • Anonym (...)

    Ja herregud, det är väl bara att öppna munnen, "nu är det din tur" brukar vi säga till varandra när en blir trött, är båda för trötta så skedar han in den istället ;)

  • Anonym (Det är problematiskt)
    Fjäril kär skrev 2024-06-27 19:12:24 följande:

    Men säg att det är jobbigt med sex när det är varmt. Du kan ju faktiskt säga nej? 


    Det är problematiskt om det är en själv som vill mer och så utnyttjar mannen det till att få lata sig under sex. Så om han säger gärna men bara om jag får ligga här och du gör allt jobb, man själv då säger nej, han svarar Ok då, då har vi inte sex alls fine by me... så har man ingenting att komma med sedan och det blir inte sex alls :(  Så det blir att man måste rida ändå i den situationen :( Det är inte våldtäkt givetvis men det är ett sexuellt utnyttjande.   
  • Anonym (E)
    Anonym (Det är problematiskt) skrev 2024-06-27 19:21:17 följande:
    Det är problematiskt om det är en själv som vill mer och så utnyttjar mannen det till att få lata sig under sex. Så om han säger gärna men bara om jag får ligga här och du gör allt jobb, man själv då säger nej, han svarar Ok då, då har vi inte sex alls fine by me... så har man ingenting att komma med sedan och det blir inte sex alls :(  Så det blir att man måste rida ändå i den situationen :( Det är inte våldtäkt givetvis men det är ett sexuellt utnyttjande.   
    Nej det är det INTE om mannen har gått med på det villigt.

    TS, köp en bättre fläkt som oscillerar över er båda och säg till att ni får bytas av för att det blir för varmt. Ni kan också vänta till de svalare delarna av dagen att ha sex.
  • Anonym (...)
    Anonym (Det är problematiskt) skrev 2024-06-27 19:21:17 följande:
    Det är problematiskt om det är en själv som vill mer och så utnyttjar mannen det till att få lata sig under sex. Så om han säger gärna men bara om jag får ligga här och du gör allt jobb, man själv då säger nej, han svarar Ok då, då har vi inte sex alls fine by me... så har man ingenting att komma med sedan och det blir inte sex alls :(  Så det blir att man måste rida ändå i den situationen :( Det är inte våldtäkt givetvis men det är ett sexuellt utnyttjande.   
    Lägg av för fan
  • Anonym (Det är problematiskt)
    Anonym (E) skrev 2024-06-27 19:22:56 följande:
    Nej det är det INTE om mannen har gått med på det villigt.

    TS, köp en bättre fläkt som oscillerar över er båda och säg till att ni får bytas av för att det blir för varmt. Ni kan också vänta till de svalare delarna av dagen att ha sex.
    Tvärt om givetvis duh... det är ett sexuellt utnyttjande från mannen av kvinnan att säga att hon måste göra allt jobb annars blir det ingen sex.
  • Fjäril kär
    Anonym (Det är problematiskt) skrev 2024-06-27 19:58:22 följande:
    Tvärt om givetvis duh... det är ett sexuellt utnyttjande från mannen av kvinnan att säga att hon måste göra allt jobb annars blir det ingen sex.
    I det läget ställer man givetvis inte upp på sex överhuvudtaget.  Då har man problem på riktigt och en sån inställning skulle få mig torr som en öken .
    Vart är din värdighet? 
  • Anonym (Det är problematiskt)
    Fjäril kär skrev 2024-06-27 20:58:23 följande:
    I det läget ställer man givetvis inte upp på sex överhuvudtaget.  Då har man problem på riktigt och en sån inställning skulle få mig torr som en öken .
    Vart är din värdighet? 
    Rätt låg. Men han vill ju inte typ hälften av gångerna om han inte får lata sig och jag gör allt jobb så vad skall jag göra då???
  • Anonym (E)
    Anonym (Det är problematiskt) skrev 2024-06-27 19:58:22 följande:
    Tvärt om givetvis duh... det är ett sexuellt utnyttjande från mannen av kvinnan att säga att hon måste göra allt jobb annars blir det ingen sex.
    Inte ett dugg! Hon är ju den som är sugen på sex, inte han så det kan aldrig bli han som utnyttjar. Duuuuh!!
  • Anonym (Det är problematiskt)
    Anonym (E) skrev 2024-06-27 21:17:31 följande:
    Inte ett dugg! Hon är ju den som är sugen på sex, inte han så det kan aldrig bli han som utnyttjar. Duuuuh!!
    Men om hon vet att han är sugen men håller sig ändå som utpressning till att hon skall göra jobbet?
  • Anonym (E)
    Anonym (Det är problematiskt) skrev 2024-06-27 21:32:00 följande:
    Men om hon vet att han är sugen men håller sig ändå som utpressning till att hon skall göra jobbet?
    Det kallas ändå inte sexuellt utnyttjande utan egoistisk manipulation av något slag. Du behöver kanske kolla definitionen av just sexuellt utnyttjande.
  • Fjäril kär
    Anonym (Det är problematiskt) skrev 2024-06-27 21:04:08 följande:
    Rätt låg. Men han vill ju inte typ hälften av gångerna om han inte får lata sig och jag gör allt jobb så vad skall jag göra då???
    Lämna honom.. Varför vill du ha en man som så uppenbart inte vill ha sex med dig ? Det är ju förnedrande och respektlöst. 

    Det finns 9 miljarder människor på denna planet. Vad har han som ingen annan kan ge dig? 
  • Fjäril kär
    Anonym (Det är problematiskt) skrev 2024-06-27 21:32:00 följande:
    Men om hon vet att han är sugen men håller sig ändå som utpressning till att hon skall göra jobbet?
    Utpressning är INTE samtycke
  • Tom Araya
    Anonym (Det är problematiskt) skrev 2024-06-27 21:04:08 följande:
    Rätt låg. Men han vill ju inte typ hälften av gångerna om han inte får lata sig och jag gör allt jobb så vad skall jag göra då???
    Byt man. Du har trettio på kö att välja på. 
  • Anonym (ful fisk)
    Anonym (Det är problematiskt) skrev 2024-06-27 21:04:08 följande:
    Rätt låg. Men han vill ju inte typ hälften av gångerna om han inte får lata sig och jag gör allt jobb så vad skall jag göra då???
    Jag skaffade en älskare när min man blev för lat för att ta mig bakifrån stående på knä i sängen.

    Roligare sex blev det åtminstone.
Svar på tråden Trött på att rida + fläkt