Hjälp sambo och min pappa går inte ihop
Jag vet verkligen inte längre vad jag ska göra.
jag älskar verkligen min sambo som är pappa till mitt barn. Men min sambo och min pappa går verkligen inte ihop och hatar varandra!!
Jag vet verkligen inte längre vad jag ska göra.
jag älskar verkligen min sambo som är pappa till mitt barn. Men min sambo och min pappa går verkligen inte ihop och hatar varandra!!
Vari består problemet?
Ja varför?
Är en av dem Sverige demokrat eller har de andra olika värderingar?
Och de kan inte bete sig som vuxna människor runt varandra? För din och barnets skull?
Vad handlar avskyn om? Måste dom överhuvudtaget umgås alls?
Varför kommer de inte överens?
De måste inte umgås.
Som andra säger, de måste ju inte umgås
Jag förstår att det är trist men du kan ju inte ändra på deras känslor utan får försöka göra det bästa du kan av situationen, jag ogillar starkt min svärmor, min man är medveten om detta och kan jag så låter jag bli att åka dit men det går ju inte alltid så jag hänger med, är väl normalt trevlig som man är mot andra människor men kanske fokuserar på att leka med barnen istället för att sitta med henne
Ja varför?
Är en av dem Sverige demokrat eller har de andra olika värderingar?
Vänstepartister?
Men de borde ju kunna lära sig att iallafal hålla munnen stängd i varandras sälllskap. Det borde ju inte vara så svårt. Ytterst få går inte ihop i tystnad.
Att dom hatar varandra...men usch...låter ändå som att dom har något gemensamt tyvärr....
Det är ganska extremt att hata någon och då bidrar man inte till en bra förutsättning...... Jag tänker att man ska visa kärlek till alla och att man skiljer på sak och person. Går att visa värme och omtanke emot någon även om man har olika politisk åsikter, inte har samma humor, har svårt att komma överens etc.
Svårt att gilla ngn som visar hat emot en....men att svara med hat tillbaka, så omoget.... Säg till dom att vilka förebilder vill ni vara som farfar och pappa till barnet... Fråga dom båda två.... var för sig.....hur vill dom visa barnet att man ska bete sig emot sina släktingar....
Om du kan umgås med dem båda varför kan dom inte åtminstone umgås i grupp.....