Män, komplimanger
Män, vad gillar ni att få för komplimanger?
Män, vad gillar ni att få för komplimanger?
Sanna och anpassade efter situationen
Inte bara utseende odyl utan även vad man gör
Sanna och anpassade efter situationen
Inte bara utseende odyl utan även vad man gör
Oavsett kön är det väl alltid kul att få höra om man löst något klurigt, gjort ett bra jobb, fixat någon smart lösning på något, tänkt bra, ordnat något trevligt, lagat god mat, blandat god drink, köpt en snygg skjorta, klippt en snygg ny frisyr osv.
Om du inte riktigt själv förstår och bottnar i det, är det kanske bra att inte beträda området alls. Det måste vara uppenbart vad som är ytligt eller vad som är genuint, annars blir det bara lätt fel.
Jag kan uppskatta en kommentar som
Fantastikt middag du fixat och vinet passade perfekt
Så då är de inte snygga, menar du? Måste man måla ögonen för att ha vackra ögon, eller använda läppstift för att ha ett fint leende?
Genuint äkta komplimanger, som du verkligen menar.
Så då är de inte snygga, menar du? Måste man måla ögonen för att ha vackra ögon, eller använda läppstift för att ha ett fint leende?
Och killar har väl också kläder och går och klipper sig.
Smart, karismatisk, stilig, sexig röst, stor kuk ;) sånt vill man höra. Rätt uppenbart kanske
Jag tycker att det är skillnad på komplimanger och beröm.
Beröm får man för något man gjort, komplimanger får man för hur man är; tex snygg, stark, sexig,.
Komplimanger handlar enligt mig om utseende och utstrålning och sådana komplimanger får nog de flesta män i stort sett aldrig.
Jag tycker att det är skillnad på komplimanger och beröm.
Beröm får man för något man gjort, komplimanger får man för hur man är; tex snygg, stark, sexig,.
Komplimanger handlar enligt mig om utseende och utstrålning och sådana komplimanger får nog de flesta män i stort sett aldrig.
Jag har några unisex komplimanger som brukar fungera bra att säga till andra.
Mena det och testa och säg dem ts.
Här:
-Vad fin du är när du ler!
-Vad gott du doftar
-Du verkar vara en trevlig och genuint fin person
-Vad du är smart
-Du får mig att känna mig glad
-Jag tycker om dig som du är
-Du känns som en stark person