• Anonym (Goodlife)

    Dogging/ Gloryhole

    Vi är som par nyfikna på att testa dogging alt gloryhole..
    Jag skulle tända på att se frun i den situationen och hon lika så.
    Finns ett par porrbigrafer i Gbg tex där det finns gloryhole, men när man försöker googla och kolla lite så verkar det som att det mest är homo killar som går dit.
    Likaså verkar det svårt att hitta seriösa dogging grupper.
    Jag kan ha fel men är nyfiken på tips tankar och erfarenheter.

  • Svar på tråden Dogging/ Gloryhole
  • Anonym (Goodlife)
    Ztiff2 skrev 2024-06-26 20:53:39 följande:

    Hade lätt velat se min tjej I ett gloryhole :)


    Eller hur..
  • Anonym (Ingmar Nordstöms orkester)
    Ztiff2 skrev 2024-06-26 20:53:39 följande:

    Hade lätt velat se min tjej I ett gloryhole :)


    Då kan hon inte vara stor.
  • Anonym (Lustfyllt par)

    Åk till Playa del ingles på Kanarieöarna. Uppe i dynerna där står män på varenda kulle och andra kryssar fram mellan buskagen i jakt på ett par/kvinna som är ute efter dogging/gangbang/voyeur. Gå till rätt område bara för en del är för hetro och andra för homo. 

  • Anonym (GH)

    Det är nog rätt många som går dit som är bisexuella. Alltså biograferna. 

  • Anonym (bara sexuella)
    Anonym (GH) skrev 2024-06-27 21:49:30 följande:

    Det är nog rätt många som går dit som är bisexuella. Alltså biograferna. 


    Jag tror att dessa inrättningar är stadsversionen av "knullhus i skogen" (Vissa övergiva hus/gårdar blir mötesplatser för dogging. Någon drar dit en gammal soffa, någon annan en madrass, någon porrtidningar, någon en samling sexleksaker, någon borrar gloryholes, någon händig snickrar ihop bondagemöbler). Men kanske inte kan uttala mig om porrbiografer utan bara vad jag tror är dess lantliga kusin nämnt ovan.

    Människor som besöker dessa är dels homosexuella män och transvestiter, men även en typ av män jag skulle vilja kalla översexuell. Jag vet inte vad deras sexualitet kan kallas, de kan ha sex med vem eller vad som helst i någon slags prioriteringsordning där de föredrar transkvinnor, efter det snygga kvinnor, efter det snygga män följt av fula kvinnor och sedan fula män. Sedan med ett ev. tillägg på djur. Dessa män är även frekventa sexköpare.

    Jag har barndomsvänner som är sådana och är man ute med dem blir den prioriteringsordningen tydlig när de raggar. Har aldrig vågat mig på att turista i knullhuset själv och nu är det rivet men hört mycket om det och sett på avstånd. Lastbilschaffisar verkar känna till såna ställen samt taxiförare i småstäder. 
Svar på tråden Dogging/ Gloryhole