• Anonym (Alice)

Galen i lukter

Kan ju börja med att skriva - Nej jag är absolut inte gravid. 

Men jag är galen i dofter. Upplever att det ?förvärrats? det senaste året med att jag nästan känner jag vill äta doften.

Jag fullkomligt älskar lukten av:

Källare
    Garage
    Jord
    Bensin
    Doften av diskkapslar (om du stoppar ner näsan i påsen och drar ett andetag)
    Vissa rengöringsmedel

Varför älskar jag dofter som dessa? Men framförallt källar/garagelukt. Jag blir helt galen och andas in lukten som en dåre så fort jag känner den. 

Varför är det så här? Haha

• Svar på tråden Galen i lukter
  • Anonym (Mia)

Samma här. Doften av ett garage, avgaser, bensin o bäst av allt handsprit 

• Anonym (Hög)

Åh gud, jag också! Känner mig helt hög av källar- och garagelukt.

• Anonym (D)

ett hälsosamt beroende iaf. Bättre än rökning och alkohol 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Alice)
    eLindgren skrev 2024-06-26 19:02:40 följande:

Jag har en berättelse om lukter! Från midsommar. Jag har dejtat en kille ett tag och vi firade midsommar ihop, vi har inte legat än men tänkte på midsommarnatten att det var dags. Vi hamnade i säng och han skulle fånig duscha innan, tack och lov! Jag var så otroligt gasig i magen efter all midsommarmat med löksil och gräddfil och allt. Jag fes några gånger under täcket och passade liksom på när han var borta, men när han kom tillbaka och lyfte på täcket så stod det en vägg av fislukt mot han, han ryggade tillbaka, det var så oerhört pinsamt // Tyst Jag gick hem efter det och vi har inte pratat 

Haha åh herregud. Den lukten hade man ju helst inte velat känna Skäms Jag hade nog ändå försökt gå in på toaletten efter honom och stannat en stund för att vädra ut mina gaser där Drömmer 

• Anonym (Jag)

Lukterna kanske påminner dig om något? Lukter är ju extremt bra på att väcka minnen. 

• Anonym (-)

Prova att äta benmärg. Nermalda skelettdelar av djur smakar ungefär som en gammal källare luktar. 

Svar på tråden Galen i lukter