• Anonym (Jullan123)

    Tolka test



    Snälla hjälp mig, tror ni att det här är positivt eller ska jag inte hoppas för mycket?
  • Svar på tråden Tolka test
  • Anonym (Q)

    Ja det ser positivt ut. Grattis! :)

  • Anonym (Jullan123)

    Åh tror du?! Jag vågar inte hoppas för mycket än men vill verkligen? får testa imorgon igen..

  • EnAnonumius
    Anonym (Jullan123) skrev 2024-06-26 09:29:03 följande:
    Tolka test

    Snälla hjälp mig, tror ni att det här är positivt eller ska jag inte hoppas för mycket?
    Ärligt..
    Det enda jag ser på bilden är "kontrollstrecket", resten är liksom "vitt"...
    Så om du ser något med blotta ögat så kan det var så svagt att din mobilkamera inte fångar upp det på ett bra sätt..

    P.S
    Detta är INTE riktad till TS:
    Då jag vet att det finns folk på FL som frågar  monitor så har  LG 27" OLED som är rätt inställd i färgerna....
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • enlitenen

    Jag skymtar ett svagt streck men väldigt svårt att se. Öppna testet och kolla stickan som ligger under, där kan det synas bättre och håll oss gärna uppdaterade Glad

  • Anonym (Jullan123)

    Det är sååå svårt haha. Kollade på stickan nu (men nu har det ju gått typ 1 h sen) och nu syns ett tydligt streck?

  • enlitenen
    Anonym (Jullan123) skrev 2024-06-26 09:54:54 följande:

    Det är sååå svårt haha. Kollade på stickan nu (men nu har det ju gått typ 1 h sen) och nu syns ett tydligt streck?


    Svar ska bara avläsas inom den angivna tiden. Men ett streck är ett streck Glad
  • Anonym (Jullan123)

    Jag vet?. Jag får väl hålla mig till imorgon och testa då igen helt enkelt!

Svar på tråden Tolka test