• Anonym (E)

CB ultratidigt

Tog såklart ett cb ultratidigt imorse som va negativt så nu känns det mörkt.. Tog ett sånt test på bim-3 förra graviditeten (som sluta i missfall) och det var då positiv, nu är det bim-4 så vet att det är tidigt fortfarande men känns mörkt ändå eftersom jag plussa så tidigt sist? Någon annan som haft erfarenhet av detta? Tagit ett tidigt negativt test men ändå varit gravid? Haft så mycket symtom senaste veckan så vill inte tro att jag inte är gravid. Ont i brösten, mår illa till och från (spydde för någon dag sen) kan inte dricka kaffe och det spände i hela magen flera dagar i rad som nu gått över i molande värk till och från??
  • Svar på tråden CB ultratidigt
  • Anonym (Tyvärr)

Näe om du hade varit så gravid att detta hade varit symptom så hade man kunnat se ett positivt test från månen.

• Anonym (Åh)

Ultratidigt? beryder de samma som jättetidigt eller megatidigt?

• Anonym (E)
    Anonym (Åh) skrev 2024-06-26 00:03:31 följande:

Ultratidigt? beryder de samma som jättetidigt eller megatidigt?

Ja jag antar det, det är ett graviditetstest som man kan se om man är gravid 6 dagar innan beräknad mens.
  • Anonym (Håller tummarna)

Som tidigare säger så lär symtomen inte bero på graviditet. Dock fick jag negativt på ett sådant test och positivt någon dag senare så det är inte alls omöjligt

Svar på tråden CB ultratidigt