• Anonym (Ärdenliten)

    Är den tillräckligt stor

    Hej alla jag har alltid haft en osäkerhet kring storleken på min kuk vet att det är larvigt men ändå den är 17 cm lång och 5 cm i omkrets. Räknas den som liten jag har alltid tyckt sen var liten? 

  • Svar på tråden Är den tillräckligt stor
  • Anonym (Man)
    Den genomsnittliga penisen är 13,12 centimeter lång i erigerat tillstånd och 11,66 centimeter i omkrets. En genomsnittlig slak penis är 9,16 centimeter och 9,31 centimeter i omkrets. 
  • Anonym (Fel?)

    Omkretsen låter oerhört liten. Har du verkligen mätt rätt?

  • Anonym (Ärdenliten)

    Hej igen jag såg själv att det vart fel den är 5 cm i diameter inte omkrets runt 

  • Anonym (Fel?)
    Anonym (Ärdenliten) skrev 2024-06-22 11:54:27 följande:

    Hej igen jag såg själv att det vart fel den är 5 cm i diameter inte omkrets runt 


    Mät omkretsen i stället och så googlar du statistik, så har du ditt svar där.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Fel?) skrev 2024-06-22 11:56:02 följande:
    Mät omkretsen i stället och så googlar du statistik, så har du ditt svar där.
    Statistiken finns i inlägg nr 1.
  • Anonym (M)

    För vissa duger den, för andra duger den inte.

  • Anonym (Mistress of manipulations)

    Helt seriöst:

    Sluta grubbla och öva dig på att slicka, fingra och framförallt uppskatta hennes kön istället. Ge henne komplimanger, säg att hon smakar underbart, är fräsch, visa att du njuter av hennes våta kön.

    Det kommer att ge mycket mer utdelning och betydligt större självförtroende än att stirra närsynt på dig själv.

  • Anonym (JB)

    Jag vet inte, jag har aldrig mätt en kuk så jag har ingen aning om storleken på din bara för att du rabblar upp några siffror. 
    Det jag dock är ganska säker på är att du inte är en särskilt bra och påläst älskare.

  • Meddelande borttaget
  • XDX

    En bra guide om kukstorlek, läs först längst ner om hur man mäter: bigdickguide.com/penis-size-chart/

    Den sidan har även en mer detaljerad artikel om hur man mäter, och en separat artikel om hur man mäter böjda kukar. 

    Bredden är inget tillförlitligt mått då kukens tvärsnitt inte är cirkulärt. Man ska mäta omkretsen på skaftets tjockaste ställe (utan att ta med hud från pungen, och utan att ta med upprullad förhud) med ett tunnt måttband eller en remsa av tunnt papper.

Svar på tråden Är den tillräckligt stor