• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Bull med mask
  • Ztiff2

Har ni testat eller vilket stadie är ni i? Har annars lång erfarenhet av hotwife och hjälpt flertal att få sin partner intresserad av att ligga med andra 

• Anonym (Bergman)

Vi har inte provat ännu men fantiserar och pratar en hel del om det. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym Bull

Kan bara uttala mig om hur jag som Bull upplever det med mask. 
    Att kvinnan/Hotwifen inte vet vem jag är, ger så mycket extra spänning och gör i alla fall mig mer upphetsad,  alternativt så bär hon ögonbindel så hon bara får känna bullen utan att kunna se något av denna,
    Och vill man hotta upp det lite mer så föredrar jag som Bull att vara relativt tyst inte prata mer än nödvändigt men då är det uppgjort innan vem som styr akuten och vilka signaler som gäller.

• Anonym (potent tjur)

Har varit med ett flertal par, testad för sjukdomar och inkännande och sympatisk men samtidigt dominant om ni föredrar det?

Kan absolut tänka mig maskering, det är vissa som gillar det för mig spelar det ingen roll.

• Bergman01
    Anonym Bull skrev 2024-06-26 10:52:32 följande:

Kan bara uttala mig om hur jag som Bull upplever det med mask. 
    Att kvinnan/Hotwifen inte vet vem jag är, ger så mycket extra spänning och gör i alla fall mig mer upphetsad,  alternativt så bär hon ögonbindel så hon bara får känna bullen utan att kunna se något av denna,
    Och vill man hotta upp det lite mer så föredrar jag som Bull att vara relativt tyst inte prata mer än nödvändigt men då är det uppgjort innan vem som styr akuten och vilka signaler som gäller.

Ögonbindel på kvinnan låter riktigt sexigt! Samtidigt som jag väldigt gärna ser henne djupt i ögonen när en annan man tränger in i henne?
  • Meddelande borttaget
  • PunkPyret

Att inte se vem som knullar en är bland det hetaste som finns. Antingen om jag har ögonbindel eller han har mask eller om någon tar mig bakifrån utan att jag vänder mig om och ser vem det är. Det är inte så ofta det händer numera men det är grymt när det händer.

Svar på tråden Bull med mask