• Anonym (frågevis)

    Konstigt beteende av man.

    Det finns en man på gymmet , vi får ofta ögonkontakt på avstånd och ibland säger vi hej till varandra Ibland utanför gymmet också.. Och jag är lite smått intresserad av honom. Men det lustiga är när jag ska träna fria vikter och när han är där , får han nästan panik. Det är inte första gången (flera gånger) och idag sprang han ut på nästan två blå sekunder ifrån de fria vikterna. Det sker bara när jag ska träna där, alla andra står kvar, men han springer. En gång hann han inte springa ut, så han  kastade sig ner i väskan för att fånga upp mobiltelefonen. Men det var ingen som ringde, utan verkade mera att slö-surfa. 
    Varför håller han på med sådant? Jätte lustigt, Och vi är ju inte precis 20 år, utan 44  (jag)  och 57 (han). 

  • Svar på tråden Konstigt beteende av man.
  • Lynx123

    Han är nog upptagen på annat håll och vill inte att ni ska börja prata med varandra.

  • Anonym (frågevis)

    Det har hänt att han har åkte efter mig när jag har bilen. Som han inte trodde att jag förstår när han ligger precis bakom mig och följer efter i rondellen, han ska inte ens åt mitt håll, 

    När möttes vid potatisen i affären han blev pionröd i ansiktet när jag stod bakom. 

    Nej, han är nog singel, han bor inte med en tjej.

  • Anonym (hamb)

    Han låter riktigt creepy. Håll dig undan.

  • Anonym (hamb)

    Onormalt att förfölja någon. Får obehagliga stalker-vibbar.

    Byt gym.

  • Lynx123

    I så fall så är han nog lite udda. Skulle nog undvika att gå på det gymmet ett tag. Eller åtminstone de tider han kanske är.där.

  • Anonym (Mimmi)

    Jag skulle göra tvärtom. Gå dit när du vet han är där, så kan han springa iväg. Rätt åt honom. 
    Följer han efter dig med bilen, så kör så långt ifrån hans bostad som möjligt och stanna sedan. Stannar han också så vänta ut honom. Hans förlust. 
    Ser du honom vid potatisen i affären, fråga om han trivs på gymmet.

    Han kommer nog att byta gym snart. Du ska inte ändra på ditt beteende. 

  • Tremere

    Kan ju vara så att han bara skulle åt samma håll den dagen?
    Det kan ju också vara så att han är intresserad, men har hört alla historier från kvinnor om hur män inte ens får titta åt deras håll på gymet utan att vara creeps som vill våldta dem. Han kanske är livrädd för att TS skall anmäla honom för att han råkade hålla kvar blicken i en sekund för länge.


    Han kan också vara extremt blyg och osäker.

  • Anonym (Mx)

    Låter som att ni stalkar varandra. I affären eller att du vet vart han ska(bor)? Hela situationen låter påhittad, men om det stämmer så borde du vara försiktig om någon väljer att följa efter dig med bil. Det är stört beteende.

  • Anonym (L)
    Anonym (frågevis) skrev 2024-06-19 22:08:21 följande:

    Det har hänt att han har åkte efter mig när jag har bilen. Som han inte trodde att jag förstår när han ligger precis bakom mig och följer efter i rondellen, han ska inte ens åt mitt håll, 

    När möttes vid potatisen i affären han blev pionröd i ansiktet när jag stod bakom. 

    Nej, han är nog singel, han bor inte med en tjej.


    Han är garanterat intresserad och blyg samtidigt. Varför annars bli pionröd och osäker. Lägg in en stöt om du vill. Han kommer inte våga göra det.
  • Anonym (Mx)

    TS - Hur vet du vart han ska? Vart han bor? Att han inte bor med en tjej?

    Om ni aldrig har pratat borde du inte ens veta vad han heter.

  • Anonym (Kalle)

    Mx...Av en bils regnummer får man fram en hel del, om den inte är en hyrbil. Sen googlar man resten.

  • Anonym (Mx)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-08-01 14:14:51 följande:

    Mx...Av en bils regnummer får man fram en hel del, om den inte är en hyrbil. Sen googlar man resten.


    Hon är ju nästan lika creepy då=) haha
Svar på tråden Konstigt beteende av man.