Bli tillsammans med sitt ex igen
Hej,jag o mitt ex ska försöka träffa varandra igen,vi va tsm I ungefär 1,5 månad och gjorde slut för ett tag sen för att må bättre o börja om,hon mår lite bättre nu o de ända jag vill är o ha henne tillbaka.
Anledningen att vi tog paus/gjorde slut med varandra va att vi bråkade över ändringar i placeringarna och jag va för på o aktiv med henne.
Hon saknar mig lite fortfarande och vi har kontakt med varandra lite då o då under dagarna o försöker va så positiv mot henne som möjligt, hon kände sig kvävd över att jag va för aktiv med henne och hon lät de gå så långt utan att berätta för mig att hon tappa känslor.
Nu till frågan hur ska jag göra för henne att hon ska få tillbaka känslor om där finns några kvar,eller hur ksn man göra för att dom ska förstärkas för henne,vet att beröring funkar men de gör ju inte de för alla,jag lägger till en komplimang i de jag skriver till henne o allt sånt utan att va sur på henne för de leder ju ingen stans,
Hon vill ha en framtid med mig o allt sånt,och hon vill fortfarande ha kvar kontakten med o vill träffa mig o allt sånt men vet inte riktigt vad jag ska göra för hon ska få tillbaka/ vecka hennes känslor igen.