• Anonym (Undrar)

    Vad känner du dig sexig i?

    En fråga riktad enbart till tjejer/kvinnor, oavsett läggning och ålder.

    När det kommer till utseende och utseendemässiga attribut, inklusive kroppsform, frisyr, klädsel/klädplagg, smycken mm...

    Vad känner du dig sexig i/med?

    Vad tycker du är sexigt på/hos andra tjejer/kvinnor?

    Om du aldrig känner dig sexig, säg istället vad som får dig att känna dig fin, snygg eller vacker eller i alla fall mer åt det hållet än annars.

  • Svar på tråden Vad känner du dig sexig i?
  • Anonym (Beror på humör)

    Det beror ju helt på humör. Ibland är det kort kjol/klänning, ibland är det byxor och någon topp. Andra gånger är det när jag har min kostym på mig. Det beror som sagt helt på humöret.

  • Anonym (Kvinna)

    Pyjamas, nattlinne, klänning, jeans och linne, mjukisbyxor utan trosor osv

  • Anonym (Miss Demeanor)

    Svarta tajta jeans, bälte med stort spänne och höga mockaboots.

    En svepande omlott- klänning med djup urringning.

    Finblus, pennkjol med svarta öppna strumpbyxor med söm och högklackat.

    Topp med blixtlåsurringning och minikjol med ljusa strumpbyxor och klackar.

    Kavaj, ridbyxor, ridstövlar och ridspö.

    Sommarklänning och festfina fötter med nagellack och sandaletter.

    Lingerie, korsetter, lack, läder, sidenpyjamas, rep, venetiansk helmask med fjädrar, kedjor.... 

    Allt för min dejt.

  • Anonym (Mysan)

    Nattlinne och mamelucker 

  • Anonym (Näck)

    Jag känner mig sexig när jag är naken eller i bikini. Då gillar jag min kropp, men allt måste sitta åt eller vara bart. 

    Är det bylsigt, luftigt eller inte direkt mot kroppen så att de små former jag har inte syns känner jag mig androgyn, pojkaktig, ful och jag tycker jag ser ut som en förpubertal pojke som tagit på sig sin mammas kläder för att skoja till det. 

    Jag måste se mina bröst tydligt för att känna att det är mina bröst. Det är silikoninlägg och jag gillar dem bättre än att ha knappt några alls, men det känns inte som det är mina. I en större tröja känner jag mig som en pojke som har stoppat något innanför tröjan och låtsas att han har bröst för att vara rolig.

    Jag klär mig helst som en tonåring från år 2004 trots att jag är 32. 

  • Anonym (Desperata etrus)

    Det är något privat och inget jag berättar för främmande basementdwellers online. 

  • Kontakt
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-06-19 18:11:45 följande:

    Pyjamas, nattlinne, klänning, jeans och linne, mjukisbyxor utan trosor osv


    Mmmmm ❤️
  • Anonym (Näck)

    Varför blev jag nedröstad? Jag svarade ju på frågan! Dög det inte känna sig sexig naken för herrarna?

    Ok då. Jag gillar att ha bikini täckt av ringbrynja. Så det blir en lite fantasy-touch på det. Rustning men inte så täckande. Samt sköld och svärd. Eller ännu mer historiskt, en bikini i björnpäls och en träklubba,

    Eller futuristiskt, en blå spandex-dräkt i samma snitt som han den där som postar en bild på en dataspelskaraktär en gång i kvartalet och frågar om hennes röv är fet. 

  • Anonym (Fanny)

    När jag är naken Skäms

  • Anonym (Lilla My)

    En tajt klänning, stringtrosor och en fin bh 

  • Anonym (Pompe)
    Anonym (Lilla My) skrev 2024-06-21 10:33:50 följande:

    En tajt klänning, stringtrosor och en fin bh 


    Låter riktigt sexigt nice...  😏
  • Pussan

    Kort top med lite bar mage, kort kjol eller trasiga jeans, och framför allt barfota - i klackar eller platåer eller flipflops eller stövlar. 

  • Tom Araya
    Anonym (Näck) skrev 2024-06-20 19:51:11 följande:
    Vad känner du dig sexig i?

    Jag känner mig sexig när jag är naken eller i bikini. Då gillar jag min kropp, men allt måste sitta åt eller vara bart. 

    ...
    EN MASSA TEXT...
    ...


    Anonym (Näck) skrev 2024-06-21 00:28:11 följande:

    Varför blev jag nedröstad? Jag svarade ju på frågan! Dög det inte känna sig sexig naken för herrarna?

    Ok då. Jag gillar att ha bikini täckt av ringbrynja. Så det blir en lite fantasy-touch på det. Rustning men inte så täckande. Samt sköld och svärd. Eller ännu mer historiskt, en bikini i björnpäls och en träklubba,

    Eller futuristiskt, en blå spandex-dräkt i samma snitt som han den där som postar en bild på en dataspelskaraktär en gång i kvartalet och frågar om hennes röv är fet. 


    Det är någon kränkt fjant som givit tummen ner på alla inlägg.

  • Anonym (Desperata etrus)

    I miljöer och situationer som är avsexualiserade.

    Att få andras kåthet upptryckt i ansiktet gör inte mycket för ens egna begär precis. 

  • PunkPyret

    Jag känner mig sexig i mina tatueringar och piercingar. De gör att jag gillar att visa upp mig, visa så mycket som möjligt av min kropp. 

Svar på tråden Vad känner du dig sexig i?