• Anonym (Nya tider)

    Att ändra sina preferenser

    Har alltid föredragit lite kortare tjejer typ runt 160 cm lite satt och absolut kortklippta mörkhåriga..
    Till jag träffade henne..Nästan lika lång som mig runt 177cm långa slanka ben rött långt hår som när hon släpper ut är gudomligt vacker..Kort sagt inte min typ alls men fullkomligt blown away..
    Har det hänt er med att ni får upp ögonen för nån ni inte trodde var möjligt?  

  • Svar på tråden Att ändra sina preferenser
  • Anonym (Härliga tider)
    Anonym (Nya tider) skrev 2024-06-19 07:48:01 följande:
    Att ändra sina preferenser

    Har alltid föredragit lite kortare tjejer typ runt 160 cm lite satt och absolut kortklippta mörkhåriga..
    Till jag träffade henne..Nästan lika lång som mig runt 177cm långa slanka ben rött långt hår som när hon släpper ut är gudomligt vacker..Kort sagt inte min typ alls men fullkomligt blown away..
    Har det hänt er med att ni får upp ögonen för nån ni inte trodde var möjligt?  


    Ja, absolut. Samtliga män utom en i ungdomen har varit ganska korta, mörkt hår och bruna ögon. 
    Blev plötsligt alldeles galet kär i en lång, ganska smal man med cendré hår och blå ögon. Vi hade några fantastiska år tillsammans. 
  • Anonym (S)

    Det är tecken på mognad, den dagen man inser att det är en person som man blir kär i. Inte en längd, ett hår eller ett par bröst, sånt kommer på köpet. Grattis!

  • Anonym (Nya tider)

    Japp tog 50år att mogna tydligen Glad men häftigt är det

  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Härliga tider) skrev 2024-06-19 07:58:03 följande:
    Ja, absolut. Samtliga män utom en i ungdomen har varit ganska korta, mörkt hår och bruna ögon. 
    Blev plötsligt alldeles galet kär i en lång, ganska smal man med cendré hår och blå ögon. Vi hade några fantastiska år tillsammans. 
    Precis samma här! Två fina år med en nästan 2m lång, smal, blond man, emellan dessa killar på 175cm max med mörkt hår, bruna ögon och lite kraftiga. 
  • Anonym (Nej)

    Hade inte kunnat bli kär i vilket utseende som helst nej. Oavsett hur fin personlighet personen har så finns det gränser.
    Yttre attribut som inte fungerar för mig är abnormal längd (såväl dvärgväxt som jättar), övervikt eller deformiteter såvida dessa inte är väldigt små och knappt synliga då.

  • Anonym (Manne)

    Efter skilsmässan från nr 1 drömde jag om en intellektuell, blond kvinna i en lägenhet med många böcker. Och träffade en arbetartjej med ett trasigt solarium i sovrummet, intelligent men inte beläst. Fantastisk kropp.

    Ettan var kort, nu en kvinna som är lika lång som jag, stora sköna bröst, som gillar sex. Och våra hjärta klappade i takt, svårt att förstå vad som gör att man faller eller inte faller. Jag föll, älskar henne fortfarande efter 24 år.

  • Tukt

    Ändrar inte preferenser, snarare lägger jag till och utökar.

  • Anonym (Ja. Från ogilla till att älska)

    Nu stämde ju iofs utseendet helt efter mina preferenser, hon var jättevacker men personlighetsmässigt passade hon inte mig alls. Väldigt jobbig typ, väldigt tydligt narcissistisk, ego, uppblåst självförtroende, "jag är snyggast, smartast och bäst". Jobbig, tjatig och riktigt elak. Mobbartyp. 

    Så av någon anledning fick vi ihop det tillfälligt på en nyårsfest. Jag tänkte att det här är ju verkligen tillfälligt för den här avskyvärda människan orkar jag inte med, men hon är ju skitsnygg, 5 ligor över mig minst (Jag tänkte i en tiogradig skala där jag var en 4 eller 5:a och hon en 10:a) så ok då. 

    Sedan umgicks vi ett par dagar, och kanske 4 eller 5 januari så hade något hänt i min hjärna. Hon var roligt elak, och kanske elak men på ett gulligt sätt, charmig och hon var alldeles fantastisk. Fast hon var precis likadan som alltid men jag hade helt ändrat uppfattning. Jag älskade henne. Vi var ihop i 5år, hon lämnade mig inte tvärtom, och jag var helt såld, jättekåt och som nykär hela tiden. Jag fick erektion bara hon gav mig en puss.

Svar på tråden Att ändra sina preferenser