• Anonym (Nisse)

Rädslan för fakta ???

Vad är detta för sida? Lägger man ut fakta om historian så blir man varnad
    Eller gör man allt för att tysta ner den "godas sida" historia 

Står inte på Höger eller vänster sida jag kan se vad som har hänt i världen. 
    Fattar inte vänsterns/kommunister logik när de försökte få Högern som världens avskum när de har mer än 200 miljoner döda mer på sitt samvete 
    Och detta i bara i få tal länder med kommunistiskt styre
    Minns än idag som 14-15 åriga grabb när polarna började få politiskt intresse och började förespråkar vänstern 
    Tänkte redan då -NI ÄR HELT JÄVLA KORKADE 
    Sen 10-15 år senare- Röstades ni SD ta bort mig från er vän lista 
    Jag raderade dessa fast jag inte röstade SD 
    Som Moderat jag är så spyr jag på V 

Säger inte att Hitler var en snäll herre, men att få han ditt avskum nr: 1
    Öppna ögonen och tänk en gång till  
  • Svar på tråden Rädslan för fakta ???
  • Anonym

Det som du ville ha sagt fick plats i två rader, så du drog till med 12 extra-rader om dina åsikter som tonåring, som bonus?

• Anonym (duckface)

Vad menas med texten?? Du har blivit vänster ??

• Anonym (U)

Var hitler en halvsnäll kille?

• Anonym (Nisse)
    Anonym (U) skrev 2024-06-17 19:08:52 följande:

Var hitler en halvsnäll kille?

Om man ser mot  stalins 50 miljoner människoliv så var hitler hyvens kille, skämt å sido 
    Fattar inte hur alla tjatar om hitler stup i kvarten mänskligheten har glömt dom värsta.

Är de nån som har koll på hur många som har brast om livet i Nordkorea? Förr och dagsläget? Stängda dörrar och ingen verkar bry sig .
    Men de är väl V röstares dröm levnadsstandard 
  • Anonym (U)
    Anonym (Nisse) skrev 2024-06-17 19:58:16 följande:
    Om man ser mot  stalins 50 miljoner människoliv så var hitler hyvens kille, skämt å sido 
    Fattar inte hur alla tjatar om hitler stup i kvarten mänskligheten har glömt dom värsta.

Är de nån som har koll på hur många som har brast om livet i Nordkorea? Förr och dagsläget? Stängda dörrar och ingen verkar bry sig .
    Men de är väl V röstares dröm levnadsstandard 
    "Ingen" gillar varken stalin eller hitler. Eller tycker du hitler var en halvsnäll kille pga stalin?
Svar på tråden Rädslan för fakta ???